LCHF Trollet

Tuff helg
Underbar helg med Mia här.
Vi babblade massor och jag fick mängder av pepp och energi.
Här ska f-n inte varas arg mer, 
nu vänder vi och har skoj!
Måndag morgon åkte hon hem och måndag eftermiddag var jag arg så jag skakade. 
Nåja, idag är jag ledig och ska mysa på mammas terrass en stund ikväll.
Igår var vi på Ellas dagis avslutning.
Dom är för söta...
På kvällen åt jag och Micke på Nyfiken Gul. 

Heléna

Så härligt att du har haft en bra helg, men inte bra att vara arg ;) Lite lagom så där till husbehov, men inte för mycket för då dräneras man :( Kram <3

Svar: jag vet! måste skärpa mig
LCHF Trollet

christian

Alltid befriande att titta på barn, man blir så glad och uppmuntrad! :)

Svar: ja, dom är ju så söta när dom står där på "scenen"
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress