LCHF Trollet

Bra start på helgen
Fredag morgon,  för tidigt för min smak...
Jennifer har stukat foten på tokfyllan.
Suck.
Jobbade lunch 2.5 timme.
Handlade lite saker vi behöver. 
(Ok jagade lite pokemons samtidigt)
Jobbade kväll med Gubbens dansorkester på scenen. 
Stängde panget och gick till Freja för Smalare än Thord. 
Imorgon öppnar jag panget. 
Jobbar ett par timmar. 
Hoppas på en lunch med Micke innan han åker till stan. 
Sen blir det hela kvällen med Gubbens dansorkester igen.
Hoppas Eran helg är magisk!
 
 
MADDISENJ.SE

Så trevligt!

Johan

Hoppas du hinner njuta lite av det fina vädret också! :D
Det gör jag kan jag lova! Är i stugan, solar och badar hela dagarna, typ :P haha

SV: Jag väntar på din utvärdering av spelet då ;)
Ja, som sagt, det finns nackdelar med det också och precis som med han som blev skjuten kan det nog användas som lockbete i många fall... tyvärr... och det är ju en nackdel... men som sagt, sunt förnuft skulle nog ta bort många av de olyckor som har inträffat p.g.a. spelet.

Svar: Jo jag har det bra.
Har spelat ett tag nu men vet ändå inte riktigt vad jag tycker
LCHF Trollet

coffeeandcupcake.blogg.se

Låter som en bra dag:)

Jasmine

Låter som mysiga planer för helgen. :)
Jag har förstått det som att du jobbar en hel del. Driver du eget och i så fall vad? Eller är du bara en av de anställda som ofta ställer upp?

Svar: Tack för kommentaren till mitt inlägg om en kväll på bryggan.

Kram

Svar: Jag har provat jobba som restaurangchef ett tag men det är inte för mig så jag jobbar bara en dryg vecka till
LCHF Trollet

Heléna

Hoppas du får en rolig helg och att det blir en massa trevliga gäster :D Kram <3

corneliaeriksson.blogg.se

VAd härligt det verkar :)

Therese Bjärstig

Hoppas din helg blev bra å att du fick fatt på fler pokemons, jag är sugen att testa!

Svar: Testa kan man ju göra😉
LCHF Trollet

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Tråkigt att stuka foten...

Svar: Ha ha, ja...
LCHF Trollet

Biggeros

Vilken trevlig kväll och att få lyssna till lite dansbandsmusik med din man:) Inte illa. Tog du även en svängom...

Svar: Inte på arbetstid 😂
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress