LCHF Trollet

Pendeltåg
Är ju inte det roligaste men om jag ska jobba i Nynäs...
Får helt enkelt lära mej att inte åka pendeltider.
Jobbade lördag och söndag på Ulla.
Skolan idag. 
Nu på väg till Nynäs en stund. 
Tog en cider på Tucken igår kväll med Micke. 
Idag har vi betalat sista på Vegas och bokat Dublin till Micke (jag är hemma och jobbar... 
inte bitter!)

corneliaeriksson.blogg.se

Det låter så härligt att ha Vegas att se fram emot! Vi dregglade över lite resmål härom dagen... Drömma kan man ju alltid! :)

Svar: Dreggla över resmål är lätt, särskilt denna årstid=))
LCHF Trollet

N

Tågen är verkligen jobbigt att åka under vissa tider!

Svar: Ja och jag måste lära mej när dom är... haha... avskyr att trängas=)
LCHF Trollet

Petra

Sv okej jag förstår själv föredra jag att åka ner till ullared på våren

Boel

Låter som en bra helg :)

sommarblom.blogg.se

sv: Ja det är riktigt svårt vissa dagar!

coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du fått en bra start på veckan :)

Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Härligt det låter och ÖL mums! Var längesen jag drack en nu :).

Yvonne

Gamla räkningar som mitt personnummer finns på .:-)

Mia Ahlstrand

Synd om dig som inte ska med till Dublin. En av de trevligaste städer jag varit i. Så liten och charmig. Och bara 20-30 min med tåg så kommer man ut på landsbygden och de gröna kullarna och kan vandra eller äta en lunch i en fiskeby.

Elin Björk

Hur långt har du till Nynäs?

Åh Dublin! Förstår att du är bitter.

Min psykolog är den bäst man kan ha! Är så otroligt lyckligt lottad, trots alla vårdmissar i övrigt.
Kramar

Johan

Nej, usch, jag kan tänka mig att det är väldigt mycket folk i rusningstid i sthlm sådär... Det vill man helst undvika.

SV: Ja, jämfört med fotbollen så är det förhållandevis lite bråk och annat, men vissa klubbar är ju som sagt värre än andra på den punkten...

Aha, ja, jag förstår... Det är ungefär som någon form av RP då, när synfältet blir mindre och mindre...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress