LCHF Trollet

Rostbiffsmörgås
Började dagen med träning.
Sista dagen v.2.
Nästa vecka är intervallerna 90 sekunder och 3 minuter, får bli imorgon
 
Proteinbröd med ett tjockt lager bregott, rostbiff och ost blev frukost hemma
 
På jobbet... köttbullar, kallskuret, kalvsylta, julskinka...
Biggeros

Mums!! Håller du på med LCHF fortfarande? Jag har fått avbryta helt med månader tillbaka "inte bruka- allvar" Så för mig är nu att träna och äta sunt. Du är duktig att träna ser jag. Kämpa på Jessica 🤗🤗

Svar: Jo, just nu går det så där med både mat och träning, men snart igen;)
LCHF Trollet

annelie

gillar inte rostbiff men kom och tänka på detta skämtet vad får du om du lägger en oxfile i vatten? jo rostbiff hihi :P min typ av :D

Svar: ha ha... gillar...
LCHF Trollet

sandra.

Så gott det ser ut :D

Veiken

WOW! Vilken smarrig macka! :)

H

Härligt med träning :)

cassandra gigel

sv; ja tycker jag, den var bra! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress