LCHF Trollet

Julbordsnisse
Ny erfarenhet, haha...
Ganska mysigt...
Nästa gång ska jag kräva en nissejacka och tomteluva;)
Gick bra hur som helst.
 
Idag är det 2 sittningar i separen som gäller... 16 kvar...
Blir ingen träning idag heller, kanske söndag men jag tvivlar...
 
Lång fredag, lång lördag och garderob söndag... börjar kännas...
Snart semester!!
 Glömde telefonen på jobbet så har inga bilder...
Carolina Thoor

Härligt att det gick bra!

Sv; ja, haha det var oerhört jobbigt. Tack ska du ha, jo det gick bättre att sova dem resterande dagarna på den här veckan! :)

Carolina Thoor

Sv; tack ska du ha!

Tuva Björnwall

skönt med semester snart!

Henrik Olsson

Det är alltid surt att glömma sin telefon!!

Tilda Barkselius

Härligt med semester snart!

linda

för mig blir det träning först efter jul hehe

snie.blogg.se

Julbordsnisse...vad gör en sån?

Svar: Sent svar... kollar buffeerna på julbordet
LCHF Trollet

Kattis

Oj oj du har en del att göra denna tid på året kan jag tänka mig! Hoppas det inte är allt för jobbigt bara!:)

wiolettan

Hoppas att de långa dagarna i alla fall går fort.
Tänk så lättare det känns och så glad du blir då det är över och som sagt, semester hägrar
Ha det så bra det går och kram till dig.

starsinlife.blogg.se

Trevlig helg

Johanna Utterberg

Vad roligt att det gick bra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress