LCHF Trollet

Mot Stockholm
Strax går pendeln hem till stan.
Har pratat med Roine och tagit emot Carlsberg på morgonen.
Håller på med dryckes listor till menyn men dom får jag göra klart i veckan.
Nu ska jag hem för att gå på personalfest med Ullagänget 😆

Resten av veckan vågar jag inte sia om men det blir jobb imorgon kväll i alla fall.
Önskar Er en fin start på veckan. 
coffeeandcupcake.blogg.se

Hoppas du fått en bra start på veckan :)

Svar: tack det samma !
LCHF Trollet

Ama de casa

Skoj med personalfest! :-)

Svar: ha ha, ja!
LCHF Trollet

Biggeros

Det låter trevligt att träffa Ullagänget!! Ha det så hemskt trevligt i kväll. Kram

Svar: det hade vi verkligen
LCHF Trollet

Violen på Brandholmen

Hoppas ni hade en trevlig personalfest! Det brukar bli mycket skratt och prat!
Ha det bra!

Svar: Mycket skratt var det
LCHF Trollet

corneliaeriksson.blogg.se

Roligt med personalfest :)

Svar: Men verkligen
LCHF Trollet

Henrik Olsson

Ha det så trevligt :)

Svar: det hade vi, tack så mycket
LCHF Trollet

Gabriella

Roligt med stockholm, hoppas att du får det bra!!

Svar: Åker hem när jag åker till Stockholm😉
LCHF Trollet

Amanda Forsman

Älskar Stockholm!

Svar: Stockholm är fint!
LCHF Trollet

Heléna

Hoppas att personalfesten blir riktigt rolig!

Svar: Det blev den, tackar!
LCHF Trollet

Elin Björk


Fullt upp som alltid. Vad har du gjort innan det här jobbet?

ibland får jag verkligen höra motsatsen... Att jag ältar och tänker för mycket.
Kramar

Svar: Jo, lite fullt upp kommer det nog att vara hela sommaren. Jobbade servitris i Stockholm innan detta. Jag tycker inte att älta är riktigt samma sak...
LCHF Trollet

Znogge

Hoppas det blev en trevlig fest!

Svar: Det måste jag nog säga att det blev!
LCHF Trollet

Johan

Hoppas att du får en fin dag och att jobbet ikväll går bra iaf! :)

SV: Tack! Tror den kommer bli bra, även om det som sagt är ganska mycket att göra med den :)

Jomen jag trivs ganska bra med tillvaron faktiskt :)

Svar: Låter bra, att trivas med tillvaron. Jag trivs också bra
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress