LCHF Trollet

Försov mig
Absolut det värsta jag vet. 
Inte så att jag missade jobb eller så MEN skulle flytta mammas bil klockan nio när det börjar kosta pengar.
Hade lite tur och slapp böter.
Körde bilen upp till mamma då funkar inte kortet! 
Dubbel morr, inte ens fått kaffe ännu...
Det löste sej så nu är bilen parkerad och betald. 
Jag sitter på pendeln mot Nynäs. 
Kaffe har jag fått så ordningen är återställd. 
Idag väntar dryckes utbildning för personalen på eftermiddagen och genrep för vårt event i helgen ikväll.
Solen skiner så lite lunch i lä känns bra.😀 
Netti Starby

Vad härligt att du fick ditt kaffe tillslut :-D Kram

Svar: tur för omgivningen 😉
LCHF Trollet

znogge

Försova sig är verkligen gräsligt för hela dagen blir liksom fel :-( Tur du fått kaffe i alla fall!

Svar: vidrigt kan man säga
LCHF Trollet

Biggeros

Java är nästan allt så dagen får en bra start. Den var bra : att champagnen är som silvertejp. 1.Den är bra för det mesta. 2. Alla borde ha "en" hemma÷)))kram

Svar: Har inte alla det?
LCHF Trollet

Johan

Då var det ingen glad och trevlig Jessica där på morgonen.... men skönt att det redde upp sig iaf! :)

Gick utbildningen bra idag?

SV: Ja, så är det ju faktiskt! Om två månader fyller jag år idag och då är det snart midsommar :O

Svar: Ha ha, nä, inte överdrivet😁
Midsommar känns just nu mycket långt bort
LCHF Trollet

Ma

Även jag tillhör skaran som hatar att försova mig.

Svar: Inte kul
LCHF Trollet

Gabriella

Åh såå hemskt att försova sig, värsta jag vet!!

Svar: Inte kul!
LCHF Trollet

Heléna

Lät ju inte som någon vidare bra start på dagen :( Hoppas det vände sedan så resten av dagen har varit bra :)

Svar: Tröttsamt men det blev bra!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress