LCHF Trollet

276/ 365
Jobbar!
Znogge

På jobbet förmodar jag...

Svar: Helt rätt!
LCHF Trollet

Petra

sv jadå hade en bra söndag och vi hade verkligen tur med vädret

Petra

sv aha okej jag förstår

N

Jobba på! :)

Svar: Kämpar! =)
LCHF Trollet

anna

Tack :) Jo men he hade jag helt klart :D

Ida Lindborg ♡

hoppas det gick bra :)

Sv: åh roligt och höra! :D

Violen på Brandholmen

Ser ut att vara kläder som är mer anpassade till årstiden än den kreation jag bjuder på!
Ha det bra!

Svar: Men vacker är den!
LCHF Trollet

Yvonne

Ja Astrid var en klok kvinna! Kram!

Svar: Mycket!
LCHF Trollet

Elin

Hoppas dagen blir bra för dig!

Ja precis så. Det är mycket som jag borde göra, men inte riktigt tar tag i. Men en uppgift gjord, ett steg närmare examen!

Nej John Blund har varit lite väl frånvarande det sista.. :/ Hur sov du inatt?
kramar

Svar: Jag sover alltid oförskämt bra... När var och hur som helst... Önskar jag kunde dela med mej!
LCHF Trollet

Petra

sv tack så mycket för hjälpen det uppskattas.

cassandra gigel

skoj! :D

Decdia

Lagom många jackor att ha koll på. :)

Svar: Bra med start som är lagom;)
LCHF Trollet

Anna

Jobb jobb :)

Svar: Hela hösten och vintern!
LCHF Trollet

christian

Spännande...............

Svar: men eller hur!!
LCHF Trollet

♀ P E A C E R E V ♀

Garderoben igen!!:D

Svar: Men visst, nu är det dags! =)
LCHF Trollet

Anonym

Ser du till att komma ut ur garderoben sen då???
;) :)

Svar: Hihi, absolut!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress