LCHF Trollet

333/ 365
var riktigt sugen på en dryck efter jobbet igår, men för trött😯
Madde / ★ Livet som mamma, lärare och doula i Dalarna ★

Så får det vara ibland :). Nästa gång :)

Mizca

Svar: Hon drev lite med honom först, svarade att ja, gärna vart bor du, hemma ikväll.. Han svarade snabbt med adressen till sin bostad.. då skrev hon att hon har bättre saker för sig och fick tillbaka.. vad är bättre än porrfilm. HAHAHAHAHAHA!!!

Jag gick in på hans sida för att se om det var nån jag visste om (var det inte) och sen fick jag ett meddelande från honom där han skrev: Kan inte tänka mig att en 30åring är intresserad av en gammal 60årig gubbe..
Hahaha, vi skrattade gott sen, med tanke på att han bara en tid innan hade skrivit till min 3 år yngre syster.

Svar: Gjorde hon rätt i... skönt att du inte visste vem det var=)
LCHF Trollet

christian

Har ni ingen dryck hemma....? ;)

Svar: Ha ha, jo, så klart... dricker inte ensam hemma dock=)
LCHF Trollet

Mizca

Svar: Han skickade ny förfrågan till henne med samma innehåll igår... Hahaha, han ger sig inte.

Svar: Missat denna, men underbart... haha!
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress