LCHF Trollet

113/ 365
Mycket kaffe blev det idag
Decdia

Jag findricker bara kaffe, kanske tre gånger om året eller så. :)

Svar: Oj... för att vara social eller "icke besvärlig" gissar jag... hihi...
LCHF Trollet

znogge

Ibland kan det behövas ;-)

bexollila

Tack vilken ängel du är som vill hjälpa mig!

Svar: Ingen orsak!
LCHF Trollet

sofft.blogg.se

sv: Ja precis :)
Haft en bra dag hittils? :)

Alice

mysigt!
Jag vill gillar kaffe men gör det tyvärr inte :(

Svar: Ha ha... var glad för det;)
LCHF Trollet

Amanda

Drink coffee, do stupid thing faster with more energy ;)

Svar: Ha ha, funkar för mej
LCHF Trollet

CASSANDRA

sv; tack du :D
ha en bra fredag!

Amanda CL

jag tycker mest om energidryck :)

sv: tack :D

Svar: Inte riktigt samma men... ;)
LCHF Trollet

Fröken Grön

Sv: Tack! :) jajemen vi har det toppen. ^^ Kramis!

Amanda

Gott med kaffe!

TantGlad

Kaffe ÄR gott!
en fin dag ska du ha!
KRAM

Kenneth

kaffe är gott

Svar: livets vatten??
LCHF Trollet

carolines

Kaffe är bäst! "Like a hug in a mug" ;) Hihi

Svar: Den gillade jag, haha...
LCHF Trollet

Louise

va skulle man göra utan kaffe ;)

Svar: Oj, oj, vet inte;)
LCHF Trollet

Olivia

Åh, jag har ju inte lärt mig dricka kaffe ännu. Hur gammal var du när du öärde dig?

SV: Hihi tack snälla! Vart det något speciellt du gillade? :)

Svar: Inte mycket att lära sej!
LCHF Trollet

christian

Stora muggar ska det va.....annars gör man inte annat än fylla på! ;)

Svar: Håller med, men det är inte alltid man får välja på lokal...
LCHF Trollet

Åke

Slurk :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress