LCHF Trollet

Pyssel
 
Mycket tid i garderoben för pyssel... här är lite=)
 
Reflexhjärta
AIK mössor barn
Halvful tomte
 
Det är sånt jag pysslar med på jobbet;)
natalia

Gud vad duktig du är :D

Svar: Tack fina!!
LCHF Trollet

Anita

Söt tomte! :D

FANTASYDINING-En blogg om temarestauranger och resor

Jag älskar att julpyssla. Få se om det blir pepparkakshus i veckan :)

Kenneth

ja du verkar ha tid över

Svar: japp
LCHF Trollet

Amanda

Maila mig några bilder du vill ha med så kan jag börja lite smått så får du säga vad du tycker om det sen! ;)

Svar: Det är möjligen inte så att du bor i stockholm och har ett par timmar i januari och hjälpa mej med lite andra grejer på bloggen (urkass på data) betalar givetvis!!Bilderna kommer!!
LCHF Trollet

Amanda♥

Vad fina saker!

Nelly

Så fina - vad duktig du är! :)

maria at inredningsvis

Vilken söt tomte haha :) hoppas du får en riktigt mysig adventshelg.


Jag bjuder upp till Tävling om äkta smycken på bloggen :)

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Lillgarden

Fina saker!

Sv: Man är nog lite dålig på att umgås med den äldre delen av släkten ibland.. Älskar när farmor bjuder hem och fixar och har sig...

Hoppas ni haft en bra helg såhär långt och att det fortsätter så!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress