LCHF Trollet

Dimma över Stockholm
 
 
CASSANDRA

sv; visst :D
ha en bra kväll!

natalia

Eftersom det finns folk som gillar att använda sig andras texter så kommer jag inte lägga upp den på bloggen men om du vill kan jag mejla den till dig? :)

Skicka bara iväg din mejl!

[email protected]

Svar: tänkte inte så=)) Läser den gärna... [email protected]
LCHF Trollet

Decdia

Dimma kan vara vackert, men inte om man sitter i en bil. :)

SARA EMILIA

Vackert!

Yvonne

Jag gillar också Oliwer!Kram!

♀ THE REVOLT ♀

ÅH!:D sista bilden var magisk!^^

Fröken Grön

Så fina bilder! Mycket mystik över dom!

blondinas

Ofc, den va superfin - din blogg alltså :) Ja gud ja här skriver jag om ta mig tusan allt :D Önskemål av ämne du vill läsa om? :D Kramar Blondina

Jacky

Ååh älskade stockholm!

Svar: Kommer till nattstads startsida när jag klickar på ditt namn...:(
LCHF Trollet

Elfina

Att ett så tråkigt väder kan bli så vackert på bild!? Vår huvudstad alltså;) we have to Love it

Svar: Våran huvudstad är mycket vacker
LCHF Trollet

My Fredblad

Så fint med dimma! Är det grönalund som jag skådar på bilden överst också? ;)

Svar: Gröna Lund it is! ;)
LCHF Trollet

Kenneth

o du åker båt eller?

Svar: Djurgårdsfärjan=)
LCHF Trollet

Amanda♥

Vilka fina bilder! Saknar grönan, det är såå kul!

Linnéa Thell Jansson

Älskar dimma på bilder!!

luvcatz

Jättefina bilder :)

Lillgarden

Vilka härliga bilder!
Magiska...

SV: ja efter barnkalas så måste man få däcka i soffan ;)
Hoppas du haft en bra dag!

natalia

Skickar iväg ett mejl med uppgiften direkt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress