LCHF Trollet

Smartson - Linser, betyg och fantastisk värme...
 
Tvättstugan var ledig igår, skönt! Fikade på Nyfiken Gul på eftermiddagen med Micke. Grillade hos mamma på terassen med hennes jobbarkompisar på kvällen, blev även lite vin;) Micke mötte upp efter Fisken.
 
Idag fick jag betyg i Biologin, B blev det, är mycket nöjd! Iväg till optikern för att prova ut nya linser som jag fått via Smartsson. Verkar bra, hon justerade så jag ska se både på långt och nära håll... spännande! Joggingtur blev det oxå, varmt som tusan men det gick ganska bra! Micke jobbar Djurönäset.
 
Imorgon blir det först  betyg i Naturen och sen ner till Trosa för att jobba... Solen ska skina till söndag=))
Nyfiken Gul
Fina mamma
 
Kenneth

Tittar förbi för att säga Hej och passar på att önska en trevlig helg samtidigt

Life of Johanna

Lät som en underbar dag! :)

natalia

mitsubishi asx blev de :D

Nett

Underbart väder, jo igår blev det en långpromenad och unnade mig en klippning på det :)

Mizca

Svar: Jo, det hoppas jag det blir :) Hehehe ... skall skriva något snart.

Anna

De är köpa på sportamore.se =)
Ser härligt ut, älskade sol!

Anita

Skönt att du fick så bra betyg i biologin!
Gott att grilla :D

Henrik Olsson

Grattis till betyget! :)

Decdia

Skönt att kunna se ordentligt!

Longevity - en blogg om hälsa

Vad härligt det ser ut!

Snejky

Härligt när du är nöjd med dina betyg..
Fina bilder...
Önskar en resterande fin helg..
Kramen

snie.blogg.se

riktigt gött väder!! =)

Elfina ♥

Åh grattis till biologin! Grym du är;)
Nyfiken gul? Vilket gulligt namn på ett café!

Louise

åh va mysigt :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress