LCHF Trollet

Äntligen på G
 
Maten går förträffligt och jag kom ut på en joggingtur igår=)). Tog sen en promenad till ICA centralen där jag fått gratis rosor;). Data och TV på kvällen... sååå utvilad nu!!
 
Ska strax se om tvättstugan är ledig... ev. åker jag till Nynäs en sväng senare... Micke jobbar Fisken även ikväll... Soligt och härligt så ut måste man en stund även om det blåser...
 
Torsdag tror jag att jag har betygssamtal i Biologin... hmm... Har även anmält mej till att jobba Soliden men inget svar ännu... Micke jobbar kväll på Djurönäset.
Måste dela denna underbara bild på Ella som Nina la ut igår... Hon har hittat Majas sax;)
Ama de casa

Haha! Vilket frisörsämne :-D

Svar: Eller hur, hon har lärt sej av sin mellan syster som är fenomenal med saxen;)
LCHF Trollet

Inger Rozén

Hej!
Det blir nog fin i Nynäs.Hela 21 grader+ i Örebro.
Är du klar med studierna?
Kram,Inger

Svar: Ett betygssamtal kvar i morgon sen klar med dessa två ämnen. Börjar en fyra veckors kurs i engelska på måndag;) Blev inget nynäs:(
LCHF Trollet

Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

sådär. lektionerna är så ostrukterade och lärarna ngt omotiverade. suck?

Svar: jobbigt!!
LCHF Trollet

Gilla

Hoppas att du mår gott. Det var ett tag sen vi hörde av varann.

Sv: Vi försöker på alla sätt och vis att komma igång med vårt cancerprojekt. Fotona är klara och det återstår att få folk, som vill satsa pengar på oss och sen sådana, som kan sälja kalendrarna också. Vi ska fråga på olika ställen. DVS inte jag så mycket, utan de andra två tjejerna som jag skrev om. Det är ju deras idé.

Kram/Gilla

Svar: Ja, det var länge sen, men vi hörs igen - när du kommer tillbaka=))Klart du ska lägga upp dom på bloggen när dom är klara!
LCHF Trollet

Anita

Härligt att jogga!

Erica

Lät skönt med en joggingtur. :) Hoppas betygssamtalet går bra! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress