LCHF Trollet

Göteborg!
Jag har haft en fantastisk helg med mycket skoj, vin, babbel och vila...Fredagen började med lyssna/läsprov i engelskan, gick nog bra... Hem, packa käka lunch med Micke och sen tåget till Göteborg... Sov hela vägen och åkte upp till Mia på jobbet, solen sken och jag fick vin :-)Lördag var det förfest på Mias partybalkong och sen vidare fest på Eggers...Igår var vi och tittade när Alexander spelade fotboll, fixade till Doris grav, tog en dryck på Paddington, åt på Lilla Krogen och en dryck till på Paddington...Nu sitter jag på tåget hemåt mycket nöjd...jobb ikväll. Imorgon är det redovisning, sista provet på engelskan och sen jobb på kvällen
Anonym

Ser ut som ni har haft dt härligt!!

Anonym

Mkt nöjen! Roligt!!! Älskar maten på O'learys! Deras chickenwings och ribs alltså! Njut av sommaren!

william

roligt att vara i göteborg:D har aldrigt varit där, ska ditt någon dag :D

jaana- hälso och kostcoach

Hoppas du haft en bra midsommarhelg. Och att redovisningar har gått bra!

KajsaLisa

Paddington har jag aldrig testat, låter brittiskt spännande.

skoooooj!!:D ska börja följa din blogg igen nu, har vart borta från bloggvärlden några månader..

KRam!

Svar: Och precis då tog jag en lååång oplanerad paus... ooops... nu är jag här=))
LCHF Trollet

Liborius

härlig helg:)

Åke

I 200 knyck som vanligt ;) Lycka till med engelskan :)

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vart har du tagit vägen?

Svar: Vet inte vad som hände, men skönt har jag haft det, tillbaka nu!!
LCHF Trollet

Life of Johanna

låter som en bra vistelse :)

Kenneth

Hej

Ja nu gör jag ett nytt försöka att komma tillbaka till bloggvärlden. Har ingen möjlighet att läsa bakåt och jag kommer att försöka gå in och titta på de bloggar jag följer men inte kommentera varje gång. Men jag är här o kollar som jag sa men har upptäckt att det går inte att hinna med alla kommentarer varje dag eftersom jag följer många.
Detta ska ju vara kul och jag försöker o vända min nedåt gående spiral så jag tar det i lagom takt.

Ha en skön söndag

Svar: Klokt om än sent svar... haha...
LCHF Trollet

MATILDA

vad kul med göteborg :D

Snejky

Men oj, vad roligt.. Gbg är en toppenstad...Fnissar...
Kramen

Åke

Har du semester :)

Svar: Ha ha, en låååång bloggsemester blev det... Nu är jag tillbaka men kommer inte in på din sida!!
LCHF Trollet

Olivia

Tack för dina frågor. Skall besvara dem i kommande inlägg när jag börjar blogga igen. Håll utkik!

Kram!

Kenneth

var har ni tagit vägen

Yuki Yoursic

der ut som att du haft det bra i Göteborg ^^

chris

låter härligt!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: det där är helt vad man prioriterar att göra för det tar inte lång tid. exempel måndagen tar 40 minuter ut av mitt liv vilket alla har tid med, tisdagen tar en timme, osv. Folk väljer att göra olika saker när dem har tid över helt enkelt.

Svar: självklart=)) Ingen kritik!!
LCHF Trollet

Sarah

Va kul me en helg i Göteborg :)
Skönt o sova på tåget på vägen dit :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress