LCHF Trollet

Såld
 
Unga Natasja drömmer om att gå på universitetet men faller istället offer för trafficking. Hon lockas med jobb som barnflicka i Sverige, men går ett helt annat öde tillmötes, en mardröm värre än hon kunnat föreställa sej. Gång på gång säljs hon till män, hon försöker rymma men blir då illa misshandlad. Natasja vägrar ge upp hoppet och blir mot alla odds räddad.
Såld är skriven av Natasja T och Vera Efron , den är skrämmande, gripande och sann.
 
 
En plats i solen

Den har jag läst. Hemsk, men bra!

Ja söker inte några jobb som specialpedagog just nu, trivs så bra där jag är nu att jag vill vara kvar där.

Inger Rozén

Hej!
Trist det är att dom blir lurade så där.
Kram,Inger

Camilla

Fy, så hemskt :( Man förstår ibland inte hur grym människor kan vara mot varandra :(

Du har rätt, nallarna ska man nog undvika om man vill jaga bort sockermonstret! Jag ammar just nu,så det blir inga fulla nallar för min del iaf, inga nyktra heller ;/

josss.

jag älskar verklighetsbaserade böcker och filmer, den ska jag läsa! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress