LCHF Trollet

#017
Tipsa om vad du vill som har med film att göra
 
Gillar du film?? Vill du vara med?? Anmäl dej som statist!
Jag och Micke är med, vi har varit med som statister i "sista docusåpan" , det är verkligen jättekul (även om det var en hemskt dålig serie;)
Micke var dessutom med som snöskottare i Ego... haha... där har vi också varit lata... går in nu och kikar om det finns nåt=)
 
 
 
 
Kelly

Vad kul :D

Amanda

Skoj!

Ama de casa

Men jösses... Var det när ni var bakfulla på gymmet som det blev på det viset? ;-)

Kul med statistroller :-)

Svar: Ha ha, han kände sej nog lite så;)
LCHF Trollet

Ama de casa

Klart det var på gymmet, när jag tänker efter. Jag ska verkligen hålla mig därifrån även fortsättningsvis. Bakis eller ej...
:-D

En plats i solen

Härligt kul, jag har med varit statist i en film :)

Ja det var riktigt kul jag vann och filmen är toppen så se den :)

Johanna - A dream as a model ♥

Det låter ju kul! Så läskigt fixade de är haha :)

Anonym

Coolt!! Älskade sista dokusåpan hahhaha

Svar: Själv orkade jag inte se klart den... haha
LCHF Trollet

LORISSA LOVEBOMB

Så kul att vara statist :D

Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

aw tack <3 men väger lika mkt dock väldigt stressad!

ja med tanke på hur min dag var igår ;) puss

Longevity - en blogg om hälsa

Vad läskiga ni ser ut!

Soffie

Läskigt!

Henrik Olsson

Det där var riktigt läckert! :)

Nett

Så häftigt, tur bara att inte möta på er ute på gatan ;)

Camilla

Hahaha, vad kul! Men ni ser lite läskiga ut ;7

men gud vad roligt!!! skulle jättegrna va med, va kostar det?

Svar: Minns inte riktigt men ett par, tre hundringar / år tror jag så det är inte dyrt!!
LCHF Trollet

Rebecca

Vad roligt! :)

Sofia

Kul grej! :D

sannas rum

Euuuwww, gud vad läskigt det ser ut!
Skådespel är nog inget för mig tror jag ;P

Svar: Det var himla kul när dom var så duktiga=)
LCHF Trollet

Liie

Häftigt att få vara med som statist! Läskiga bilder dock :)

Svar: Det var himla roligt faktiskt!!
LCHF Trollet

william

gud vad roligt:DDD

SV, PROVA grönkålchips:D supergott:DDD

Ida ☯ the sky under the sea

Vad kul! Är med där men har inte betalat avgiften så har inte kunnat söka till något x)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress