LCHF Trollet

Jobba 12-03
 
Catering med F12 på konstakademien. Lång dag, men det brukar vara sköna jobb med mycket personal. Ska göra matlåda och stryka skjorta innan bara...
 
Härlig dag igår. Tränade, trisst att man nästan måste  börja om efter en veckas uppehåll men men första passet är alltid värst. Var på NOOK, nyöppnat ställe på Åsögatan, och tog ett par glas vin. Mycket trevligt!! Gjorde varma mackor på proteinbröd till middag.
 
Imorgon har jag heldag i garderoben, men Micke tar lunchen då vi båda kommer vara trötta. Hoppas orka träna på dan. Skulle behöva tvätta då tvättstugan är avstängd ett par dar i början på nästa vecka...
Nyblivna krögare. Alexander Bäckman, sommelier och Claes Grännsjö, kock, öppnar nu Nook

Bilder google
Mia

Sen jag var här (typ nyss hihi) så gick jag in o kollade restaurangen, verkar trevligt så det får bli ett besök dit tack för tipset :-D

Svar: Verkar jättemysig!! ska dit och äta snart hoppas jag...
LCHF Trollet

Flisan

sv. tack detsamma :D

Sandra Piik - Att leva som psykiskt sjuk

Hoppas det är bättre mat än det vi får. Fast det är ändå helt okej trots att jag är inlagd.

Erica

Nice med varma mackor! Såna kan vara riktigt goda, speciellt om man inte ätit på länge! :) ♡

Amanda

Låter ju ändå rätt bra! :)

natalia

Jag vill lyckas med att få en fin mage till sommaren :D


Förresten så har jag en frågestund så kika gärna in och ställ en fråga om du kommer på nått! :D
Kram<3

Anita

Duktig du är som kommer i väg och tränar i alla fall!! Kram :)

Åke

Nytt ställe... Vad blir det för inriktning ?

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas det gick bra

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress