LCHF Trollet

Fastnat i candy crush...
 
Ha ha, tur det inte finns evigt med liv=))
 
Jobbade kväll igår i garderoben, gick fint... Fick stickat en bit på min halsduk.
Tvättade lite innan avfärd, mycket behövligt. Finns en del kvar men det kan vänta;)
 
Ledig idag, impedansvåg ska användas om vi hittar en, besök på SÖS står på listan...
Tänker mej en mysmiddag ikväll??
 
Jobbar heldag på nyårsafton, jag och Micke på Ulla... blir toppen tror jag=))
Först lunch, sen stänga  och duka upp för nyårssupe... vid elva går gästerna till Skansen och kl. tolv får vi ett glas champagne!
 
Mäter fett och muskler=))
Nett

Det är något jag aldrig har fastnat i, inte ens testat (candy crush) ;) Ha en fin nyår!

Svar: Dont do it! ;)
LCHF Trollet

Ida

Candy crush är rätt roligt!
Svar: Ja, visst är snö vackert! Tack! :)

Alice

sv: nä mest varit inne men skyller på att det varit -20 de senaste dagarna! förutom idag då, då det är +...

Emma Oscarsson

Jag har använt mig av fil, mjölk och banan. Sen mycket bär! Jag brukar även använda kvarg och lite mjölk ibland i stället för fil.
Kram :)

natalia

Myskväll låter underbart :D

Yvonne

Det var en konstig våg!!!.....................Visst lär man sig mycket av bloggare i alla fall hur man gör ett fågelbord *L* Kram!

Svar: Ja, den är underlig... mäter fett och muskler i %...
LCHF Trollet

Longevity - en blogg om hälsa

Ja den verkar bra!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress