LCHF Trollet

En sak jag aldrig kommer att göra...
 
Man ska aldrig säga aldrig men jag har svårt att se mej hoppa bungy jump...
 
Bild upplevelsepresenter.se
 
Är med i utmaning här
Sarah

De verkar sjukt läskigt xD

Kenneth

int emin grej heller :)

Ellen

Det kommer nog inte jag heller göra. Fallskärm verkar kul dock!

Anita

Det där skulle jag ALDRIG göra, fyy bubblan!

FANTASYDINING-En blogg om temarestauranger och resor

Kan jag absolut lova att jag heller aldrig kommer att göra. Följe med en kompis en gång som skulle hoppa från Eriksbergs kranen det gjorde ont i magen på mig trots att jag visste att det inte var jag som skulle hoppa hehe..

F E L I C I A

Har alltid velat göra det, men är fruktansvärt höjdrädd!!

natalia

Vinnaren är uppe på bloggen från lucka 14, 15, 16! :D Kika in o se om du vann.

Ursäkta om du får detta mejl/kommentar flera gånger. Då betyder det att du vart med i fler än bara en lucka.

Missa inte luckan som kommer upp imorgon.

Liborius

är också tveksam till det...men fallskärm skulle jag vilja hoppa:D

natalia

DU har vunnit en tävling på min blogg!
Skicka din adress till [email protected]

Grattis! :D

Louise - vitmossa

Haha, ja det vore ju en upplevelse allt.. Är lite småsugen själv men jag vetefan om jag hade vågat!

Anna

Vet inte heller om jag skulle våga men tror att det hade varit kul och häftigt efteråt :D

MATILDA

Det hade varit sjukt kul men tror aldrig jag hade vågat haha :)

Marran

Det skulle inte jag heller göra. Gud vad läskigt!

SV:
Ja han är snäll han. Jag tror han hade lite dåligt samvete för att han skulle till Vasa och jag hade inte råd att följa med.

KassandraPalma

så läskigt!

Emmy Lam

Det vill jag jäättegärna göra men frågan är ju faktiskt om jag skulle våga!!

Biggeros

Inte jag heller. Jag har alltid fundera på hoppa tandem fallskärm... men nja. Är det åldern??

Svar: Kan jag aldrig tro! ;)
LCHF Trollet

Susanna

Usch, nej det hade jag nog aldrig gjort! Åkattraktioner är jättekul, fallskärmshoppning skulle jag kunna tänka mig men just bungy jump verkar hemskt, speciellt de som hoppar över bergsklippor! Hellre vatten om man måste :)

Soffie

Å det där ville jag göra som ung men nu vet i tusan om jag skulle våga, isånnafall det riktiga i nya Zeeland från en bro😄

Ida

Skulle aldrig heller kunna göra det!
Svar: Det kan jag också, om jag måste då. Haha.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress