LCHF Trollet

Stockholm håll er inne idag...
 
Nazistdemontration på Gustav Adolfstorg och stor uppslutning väntas av motdemonstrantranter... kan ju bara sluta på ett sätt??
Så kul det vore om vi tömde stockholm, stängde allt runt demonstrationen... inga reportrar... nåja, drömma går ju...
 
Brasse Brännström är död, vila i frid!
 
Jobbade Ulla hela dagen igår, helt ok med folk och en trevlig dag utom att jag blev förkyld!! Så onödigt!! Ont i halsen... bläää...
 
Idag jobbar jag oxå men har önskemål om att få gå tidigt så jag kan sova bort förkylningen... vädret är inte strålande så det ska nog gå bra;)
 
Mormor fyller 90 år imorgon, måtte jag må bättre då jag mycket gärna vill vara med men inte smitta henne...
Blir väl troligen ingen träning imorgon vilket känns tråkigt... får köra om vecka 2 i så fall...
 
 
 
 
Liborius

känns lite konstigt att Brasse är död:(

Kenneth

ja han blev inte så gammal

Svar: undrar vad som hände...
LCHF Trollet

Ama de casa

Ja, det kom som en chock att Brasse inte finns med oss här på jorden längre. Vila i frid!

bexollila

a jävlar vad jag ska njuta :D

biggeros

Hoppas att du fick gå lite tidigare i med det att du är förkyld. Krya på dig!! Grattis till din mormor och väldigt tråkigt att Brasse har lämnat denna värld. Jag minns så väl 5 myror är fler än 4 elefante♡.RIP.

yvonne

Din mormor ser snäll ut. Du får bli frisk innan du besöker henne! ...........SVAR:Ja ,det är guld värt att ha en fin familj och goa vänner!

natalia

Så tråkigt <3

Svar: mmm...
LCHF Trollet

mot plus

fina brasse! så mycket skratt han gett oss!!

grattis till din mormor! wow häftig ålder! =) hoppas du mår bättre =)

Svar: Tack för krya tanke=)
LCHF Trollet

Anita

Hoppas du mår bättre snart! Kram

snie.blogg.se

krya!!

Nett

Tragiskt med Brasse, han har man växt upp med på TV, så det är en sorg.

caroline

Tråkigt det där med Brasse :(

Josefine

Så tråkigt :(

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Så tragiskt att han gått bort:(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress