LCHF Trollet

Lchfloppet
 
Vill börja med att tacka My, som verkar vara en mycket härlig och glad tje,j för att hon orkade söka folk när 2 blev sjuka. Jag är jätteglad att jag sprang=)) 40 minuter blev resultatet... Regnet kom under loppet vilket var tråkigt då alla skyndade hem direkt efter (även jag). Det var mindre folk och mindre sponsorer än förra året, kan breo på vädret...
Sov lite middag när jag kom hem;)
 
Kvällen spenderades i soffan med dator, tv och virkning... har gett mej på bikini bh:n som en kompis vill att jag ska virka... haha...
 
Idag är det jobb hela dagen och vädret ser helt ok ut!
 
Liten kik på nästa vecka:
 
Må: Jobb hela dan
Ti: Ledig, träna
On: Bingo på Balder (äldreboende i Nynäshamn)
To: Jobba kväll på Soliden, träna
Fr: Jobb hela dan
Lö: Jobb hela dan
Sö: Mormor fyller 90 år!! Träna
 
Blir en behaglig vecka med lagom jobb och utspridd träning. Ska försöka få in ett högskoleprovs test oxå...
 
 
Margarinet ska falla, riktigt smör åt alla!!
För alla knubbiga knoddar (som vi tycker kan få "riktig" mat)
 
19 st i rosa=))
Och Micke!!
Longevity - en blogg om hälsa

:-)

Bra kämpat!
Jag är inte så arg egenligen men en klatschig rubrik får fler att läsa och jag ville ha mycket uppmärksamhet för jag tycker det är en viktig fråga att beakta :-)

Svar: sant!! fortsätt med dom;)
LCHF Trollet

Nett

Bra :)
Vilka häftiga T-shirtar :)

Svar: Visst är dom fina!!
LCHF Trollet

Maria Josefine

Tack för igår, håller med om att det var lite synd på vädret.
Regn och två hungriga barn gjorde att vi gav oss in mot stan.
Kanske ska tipsa om att sälja nåt litet ätbart till nästa år ;-)

Kände att jag råkade stå i bilden men trodde inte jag skulle fastna hela jag *ha ha*

Bra kämpat!

natalia

Vad duktigt :D

LORISSA LOVEBOMB

heja dig!! :D

sv: Yep, jag tar nog båda >.<

chris

bra jobbat med loppet!

sv: ska försöka ta mig till gambia i december, annars så¨letar jag au pair jobb till nästa år, så vi får se :)

Svar: Tack!
LCHF Trollet

Erica

Bra gjort att ha sprungit ett lopp! Måste erkänna att jag aldrig gjort det. Någonsin. Men nån gång så... :3

yvonne

Häftiga "knoddar" :-)

Svar: Lite faktiskt=)
LCHF Trollet

Liborius

sv. tycker inte man behöver så mycket mer när man ska shoppa?:)

Svar: Ha ha, sant!!
LCHF Trollet

Ellen

Vad roligt!
sv: Visst var den! Älskar listor, haha :)

Sanna Widman

SVAR:
Tack så mycket! :)
Aha, ja får göra det ;) :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Fina tröjor! :D

Svar: Lite söta är dom allt!
LCHF Trollet

Anita

Duktig du är!! :-)

Soffie

Vilka fina tröjor😄

Louise

Kanske borde testa LCHF :) kram på dig

Svar: Kan varmt rekomendera lchf till alla!
LCHF Trollet

Sanna Widman

SVAR:
Till folkis, ska ju på på internatet där :))

Svar: Ha ha, ibland tänker man inte, det vet jag ju!
LCHF Trollet

Sarah Persson

Jag har ingen aning alls, jag tror att jag ska resa när jag tagit studenten! :)

|| henrik olsson || mannen som kan prata om hundar ||

Bra jobbat! :)

Det verkar vara ett härligt gäng! :)

Olivia

SV: SV: Jag fick bara luddiga förklaringar. Men men.. Kram <3

Ama de casa

Snyggingar! Och snyggt jobbat dessutom :-)

Kenneth

Godmorgon och se till att du har en bra vecka

Ewa Svensson

Så bra jobbat Jessica!!! och tack för kommentaren på min blogg :) Ha en skön vecka /Kram Ewa

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress