LCHF Trollet

Grattis Mormor Britta!!
 
90 år - en aktningsvärd ålder. Hela släkten samlas på eftermiddagen för att fira=))
 
Demonstrationerna igår gick väl ändå "ganska bra", inga jättebråk vad jag förstår. Har dock inte lusläst nyheterna ännu.
 
Chefens fru har börjat blogga... ni vet man läser pliktskyldigast och tänker "vad säger jag om det inte är bra"... Jag skrattade högt och tårarna rann... haha... kan varmt rekomendera: mamma chips!
 
Virkningen går frammåt. Det blir en ganska snygg bh men lite tjock i dubbelt garn. Gör så för att det går fort att virka i så jag får se om jag är nöjd och sen kan göra en "på riktigt" =)
 
Jobbade lunch igår och fick sen gå hem, mycket skönt. Micke mötte mej vid båten i Slussen så tog vi en promenad hemmåt, en kaffe i solen och sen lagade han mat till mej - Kärlek=))
 
Idag ska jag inte göra mycket mer än ta mej till Nynäs och fira mormor, sova tidigt och vakna helt frisk imorgon...  Micke åker till Norrköping på fotboll (lånat pappas bil).
 
Liten titt på nästa vecka:
 
Måndag: Party på Loch and quay med sortimentsprovning av viner från Gullberg, nice=))
Tisdag: Jobba kväll på Solliden
Onsdag: Ledig
Torsdag: Jobba kväll på Solliden
Fredag: Jobba kväll på Ulla
Lördag: Hela dagen på Ulla
Söndag: Hela dagen på Ulla (men Micke tar nog kvällen så jag kan åka till Sorunda)
Träningen beror ju helt enkelt på hur förkylningen utvecklar sej...
 
Regnar lite i södra sverige... bild aftonbladet
 
Bild aftonbladet, från Stockholms igår...
 
Sandra (blivande frisör)

vilen fin blogg du har :)

Sanna Widman

SVAR:
Tack detsamma :)

yvonne

90 år är en respektfull ålder! ... SV:Bra förslag med D-vitaminer. Men jag tror att jag fick tillräckligt av all solen i sommras . Solen har C-vitamin som omvandlas till D-vitamin i kroppen.Kram!

Svar: Sant, men det är d-vitaminen vi "saknar" och det börjar bli dax att fylla på även om sommaren varit fin=))
LCHF Trollet

Hanna

Oj hela 90 år gammal, stort grattis till henne! :)
Sv: Ja, jag försöker iallafall :)

Veiken

Grattis till din mormor! 90 år är inte dåligt!
Jag ska hoppa in till "chefens fru" och kolla hennes blogg! Ha det gott!

Svar: Gör det, berätta gärna vad du tyckte!
LCHF Trollet

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är vinnarna uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.
http://sannawidman.se/2014/august/veckans-bloggar-ny-omgang-5.html#comment

-även vinnarna får vara med igen

Ha en fortsatt bra söndag :)

Svar: Tack!! =))
LCHF Trollet

Ama de casa

GRATTIS till mormor Britta! :-)

Hoppas ni får ett toppenkalas :-)

Anna

Så skönt att komma iväg, sol gör så mkt =)
Grattis grattis Britta :D

Decdia

Stort grattis till mormor!

Ellen

sv: Videon i mitt inlägg menar du? Vad konstigt att det inte syns på förstasidan. Är det likadant med musikvideon i inlägget under?

Svar: Idag syns alla så det var nog bara tillfälligt...
LCHF Trollet

V I L M A L A ♔

Afan att det regnar här hahahah! xx

soffie

GRATTIS till henne ) ha en bra vecka

biggeros

90 år är en hög ålder. Grattis Britta!! Du har en busy week. Vilket oväder i Malmö och jag hoppas inte min mamma regnar och de övriga. Härlig blogg du har, kram ÷)

Svar: Tack fina!=)
LCHF Trollet

Sarah

Grattis till henne :)

Jonnié Jonsson

Nje tyvärr så hade ja ingen möjlighet att åka dit, men nästa år ska jag dit hade jag tänkt :)

snie.blogg.se

härligt o få mat serverat! =)

Svar: Ja, ibland är han bäst;)
LCHF Trollet

Erica

Tack så mycket för dom fina kläderna till min dotter! Blev glatt överraskad när vi fick oväntat paket att hämta ut :)

Svar: Oh, roligt!! Passade dom?? Har hittat en overall, den kommer =))
LCHF Trollet

Erica

Japp dom passade fint :) extra kul när det var mitt favoritmärke på kläder med! :D dom är så mjuka och sköna för dom små :)

Svar: Men så kul!! Overallen var så klart slut, men jag letar vidare=))
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress