LCHF Trollet

Även Maja har nu blivit en stor tjej!
 
Första tappade tanden, då måste man ju vara stor, eller hur!!
Regn och blåst hela dagen igår... gick och drog på joggingen som var planerad... till slut gav jag upp och käkade tappas och drack vin med mamma istället=)) Vi köpte även en jacka till mormors 90-års dag som man knäpper i ryggen, lätt att få på när hon sitter i rullstolen!
Hittade ett nytt bh-mönster, detta tror jag på!!
 
Vet inte var jag hittade energin idag, men oj så bra joggingturen gick. Så härligt!! Denna vecka springer man 90sekunder och går 2 minuter, inga problem=))
Ska snart ta en dusch och sen åka ner till nynäs för bingo och farmorbesök, lång tågresa så virkningen får följa med=)
 
Imorgon jobbar jag kväll på Soliden, börjar dagen med dag 2 på joggingen... blir en bra dag det oxå!
 
Gjorde lilla provväskan helt klar...
 
Photo: Här händer det saker..
Min tand e lös, den e jättelös... nä, borta=))
Anonym

Hon är så sjukt lik sin far ☺

Svar: verkligen... vem??
LCHF Trollet

Ama de casa

Hoppas tandfén inte missade det där :-)

Svar: Ha ha, det tror jag inte... Får kolla med lillebror;)
LCHF Trollet

Anonym

Mmm men de gick fint. Nu e han tillbaka hos sin mamma igen

natalia

Svar: Haha när vi får samarbeta med någon läxa brukar vi vara några stycken som gör det via skype :D

Svar: Så klart... jag är lite för gammal för att hänga med;) (näää...)
LCHF Trollet

Life of Johanna

Det där med tappa tänder är alltid speciellt, speciellt den första :)

Ma

Då har hon blivit stora damen. Snart har hon fått sina vuxentänder också gissar jag. Tiden går fort...

Svar: Ibland för fort, man får inte glömma att stanna och lukta på blommorna;)
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, men vad roligt att tappa sin första tand! Söt hon är!

Svar: Söt som socker (brorsdotter)
LCHF Trollet

Sara

Så speciellt att tappa sin första tand :)

Veiken

Åh, vilket fin tjej med glugg och allt. Jag önskar att man kunde få en tredje uppsättning tänder! ;)

Svar: Ha ha, det vore nåt!
LCHF Trollet

Sarah

Tråkigt när de e dåligt väder :/
Vi har haft jättefint väder :)

yvonne

Det är speciellt med att tappa första tanden Kram!

snie.blogg.se

låter toppen!! =)

natalia

Tack så mkt :D

Nett

Stora tjejen :)
Härligt att känna så som du gör, hoppas att det sitter i länge. Kram

Svar: Så dj*vla nice!
LCHF Trollet

Anita

Tiden går fort! :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress