LCHF Trollet

Mår som man ska en söndag...
 
Tackar Seaside mc för en härlig kväll!! 
 
Jobba hela dagen står på schemat, man kan hoppas på ute så man får lite luft... Alvedon och Resorb är underskattat;) Micke går på fotboll
 
Var duktig igår och sprang lite... känndes bra även om orken inte riktigt är där ännu. Lunch på Dollys med Micke och sen tåget till Nynäs. Besök hos farmor och betala hennes räkningar. Party på Seaside mc och sista tåget hem=))
4.11km på 35 minuter...
 
Imorgon är det prov i Naturkunskapen... Evolution... blir nog bra ska ni se... Ledig sen så blir sova lite middag och sen sola?? ;)
 
 
 
Emmy

Hoppas att provet går bra imorn!!

sv;
Jaa verkligen, jag är så glad och tacksam över att jag just simningen som nästan alltid får mig på bättre humör ^^

Svar: har du lösenord nu... :(
LCHF Trollet

Life of Johanna

Hoppas det går bra och jobba idag. Lycka till på jobbet imorgon

Nett

Lycka till med provet :)
Det blev några kilo garn, men även en del tyg :)
Kram

Tess

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :) Kram

Anna

En vecka blir det på resan =)
Härligt med löpninge =)
Lycka till idag på provet, kram

Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Full fart på dig!

sv: Jag har haft problem med njursten innan, så jag tror att det är det som spökar, men jag är inte 100% säker.

VERONICA - modeblogg

Duktig du är! Såå skönt med springturer tycker jag, underbart :) Ska nog bege mig ut på en imorgon bara därför! Bra inpso där! Ha en fantastisk kväll, kramar fina du!

V I L M A L A ♔

Hoppas provet går bra!

Emmy

sv;
Ja tyvärr, har inte mått så bra på sistone så valde att skydda bloggen. Så länge fungerar det jättebra att du svarar på din egen blogg, jag kommer kika in här då och då! Kram :)

Svar: vad ska jag svara på om jag inte ser vad du skriver?? =))
LCHF Trollet

Emmy

sv;
Jag tänkte mest om du vill svara på det jag kommenterar hihi :) Bloggar för tillfället inte något på min egna blogg, förhoppningsvis skriver jag igen den här veckan men jag är väldigt osäker med den saken. Jag hoppas i varje fall på det ^^

Svar: Klart jag vill, hoppas du är ok!
LCHF Trollet

Emmy

sv;
Tusen tack för omtanken!! Vi hörs :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress