LCHF Trollet

117/365
Nu måste dom öppna vilken som som helst :-)
natalia

Svar: ah bilden blev mörk men var svårt att ta ;)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Vad är det där för ställe?

Svar: Nyfiken Gul heter det... helt underbart sommarställe som öppnar snart hoppas jag=))
LCHF Trollet

Hanna

Vad är det där för ställe? :)
Sv: Nä jag kommer springa vårruset i Luleå den 2 juni :)

Jonnié Jonsson

nje de behövdes inte, var helt vindstilla :) underbart

Ama de casa

Jag tycker att dom redan borde ha öppnat! Var det nu är... :-)

Mizca

Svar: Det har vart en kanonfin dag. Vi fyndade massa fint och billigt på outleten. Osby hade outlet i hela byn så flera affärer hade utförsäljning vilket var riktigt roligt..
Nu har jag precis gjort klart alla förberedelser inför marknaden imorgon. Skall bara packa min väska eftersom vi åker direkt efter marknaden till mina föräldrar där vi sover till måndag, för bussen till finlandskryssningen hämtar upp oss där :)

Johanna - A dream as a model ♥

Vädret ser ju härligt ut, hoppas du inte fick vänta för länge :)

Ma

Ser mysigt ut. Hoppas det öppnade snart nog...

Veiken

Det är till att hänga på låset! ;)
Härliga sommartider!

Decdia

Är det nåt uteställe som du gillar?

Svar: Ja, nyfiken gul heter det... bästa!!
LCHF Trollet

LORISSA LOVEBOMB

vad är det för något? :)

snie.blogg.se

uteservering? =)

så härligt!! hoppas det är dags snart för det!

V I L M A L A ♔

Härligt ^^

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress