LCHF Trollet

Kräktes i en buske...
 
Solen kom igår!! Mycket härligt. Våran strand var rödflaggad så vi promenerade åter mot gamla stan där vi längst bort hittade en gulflaggad. Solning och läsning en stund, Micke badade (jag kände mej lite matt). Gick upp och tog en eftermiddagsöl när någon pumpade min mage med luft... trodde på riktigt att den skulle spricka, inget gick att göra för att "få ut luften". Gick hemmåt men blev bara värre... halvvägs kräktes jag i en buske... mysigt... kastade mej  i sängen när jag kom hem och sov några timmar. Micke lagade mat och jag mådde bättre, mycket skönt... läste ett par timmar och la mej sen att sova. Idag är det bra igen...
 
 
Ska vara moln och regn hela dan idag sägs det så vi får hitta på nåt annat än stranden...
Daniella

Ja men verkligen! Är allt bra med dig? :)

Felicia

Usch och fy att spy!

puss och ta hand om dig

basebollivet.blogg.se

Usch! Hoppas det är bättre med dig. Kram

Svar: Gick tack och lov över fort och semestern kunde fortsätta sin gilla gång=)
LCHF Trollet

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Ta hand om dig!

Svar: Ja, inte så roligt kanske. Men va fan, du är utomlands! Njuuut! ;)

Svar: Så klart, har haft det tokhärligt!!
LCHF Trollet

Esmeralda <3

sv: jaaa men de är ju så roligt att mina vänner såg att man kan göra nyttiga saker gott så jag tror dem insåg att man inte behöver leva på sallad för att vara nyttig!

FrökenTV, bloggen om tv och film

sv: varför har du inte gjort det?

Jonnié Jonsson

tackar dagen har varit kanon. hoppas att din dag oxå varit bra

|| mannen som kan prata om hundar ||

Usch, det lät inte alls trevligt!

ansepanse

usch vad tråkigt, hoppas att du får känna dig bra resten av vistelsen där i Portugal
ha det gott
kramar

Soffie

Men fy stackare hoppas du. Mår bra nu, blä det är det värsta som finns att spy,

Majken

Ja, det börjar bli lite av en tradition nu efter 3 år hahah❤️

Nina Bergquist

usch å fy för att må sådär =(

Svar: Aldrig roligt, men det gick över efter ett par timmars sömn...
LCHF Trollet

Maolion

Sv: Ja, det var så jag tänkte oxå! Att rensa ut det gamla för att få in så mycket nytt och positivt som möjligt är ju underbart :D

elinn

eller hur! ;)

krya på dig hörrö, jag har spytt en del men det har nog en annan anledning skulle jag tro ;)

Svar: Aldrig trevligt att spy, men vet man varför kanske lite lättare?? ;)
LCHF Trollet

kaffehörnan

Ops stackare, hur mår du

Svar: Som tur var gick det över efter en kräkning och lite sömn...
LCHF Trollet

Kenneth

fy vad jobbigt ja själv kommer manine kunan kräkas snart längre

Svar: varför?? inte för jag skulle sakna det men... ;)
LCHF Trollet

snie.blogg.se

usch o fy :( skönt det gick över!!

Svar: Mycket skönt!! ;)
LCHF Trollet

Anita

Stackare, kram!

Svar: Gick tack och lov över direkt efter sovstunden;)
LCHF Trollet

Inger Rozén

Önskar dig en fin semester och mycket sol!
Kram,Inger

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress