LCHF Trollet

Produktiv dag=)
 
Började med Åsö gymnasium, men expeditionen var stängd på fredagar. Tog en promenad in till Sova på Strandvägen och kollade hur mycket vi har kvar på sängen, inte så mycket så vi beställer den på måndag (måttbeställd efter sovalkovens mått). Promenerade ner till Sturegallerian och kikade in på LCHF butiken, fanns mycket kul där... jag använder mycket lite "extra", men kan vara kul någon gång... Köpte en pizzamix;). Kollade in Wienerkonditoriet där Daniel (har varit min hovmästare) har börjat jobba. Tog en kaffe på trappan till Dramaten i solen innan jag promenerade ner till jobbet. Pluggade massa samhällskunskap. Härlig dag!!
 
Photo: Soligt och härligt i Stockholm idag!
Solsken vid slussen
Photo: Tog mej äntligen till lchf butiken i Sturegallerian
LCHF butiken...
Photo: Och en snabb titt var Daniel tagit vägen :-)
Wienercaféet...
 
Idag blir det jobb hela dan... 12-11... händer inte mycket mer då;) Micke ska på fotboll och sen jobba.
 
Imorgon är jag placös... kanske ca 12-19... Micke tar garderoben.
 
Är du intresserad av vad du äter??
 
 
 
Anonym

Vart e d lchf butiken e? Sthlm?

Svar: Den stora ligger väl i Malmö tror jag, men det finns en i Sturegallerian (Stockholm)
LCHF Trollet

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ha det fint på jobbet!

Becka [fotoblogg]

Underbart!
sv: Åh, den Hedwigsoppan blev fenomenalt god, hihi. Tusen tack för din fina kommentar! Som den värmer.
Lördagskram. ♥

Daniella

Jasså! Det har jag faktiskt aldrig smakat :)

julia

jag har ingen aning, skulle vela jobba i ett konditori :D

Snejky

Härliga foton..
Kanske ska ta & testa lite lchf...
Ha en toppen lördag..

Malin

låter som en jätte mysig dag :) skönt med en ny säng också! aldrig varit inne på någon av LCHF-butikerna men är ju inte i stan så ofta heller.. ska väl försöka ta oss in någon gång nu innan jul iallafall.. (innan den värsta ruschen) ^^

Svar: Om du ska till stan innan julruschen får du skynda dej;)
LCHF Trollet

Nett

Låter som att du har haft en alldeles underbar dag :)

Veiken

Helt förträffligt med en sån fin dag! Nya sängar är så gott att sova i. Vi köpte en ställbar för några år sedan och den är toppen, särskilt när man är förkyld och hostar! :)

Svar: Denna är måttanpassad för att gå in i alkoven=)
LCHF Trollet

Ma

Härliga bilder. Tyckte jag kände igen mig på några. Jag har varit i kvarteren där...

Svar: Kan du nog tänkas göra... har du bott här??
LCHF Trollet

Ellinor

sv: haha ja ja borde bli lite mer försiktigt om dom :)

Fenixmona

Underbart väder ser jag, sådant hade vi igår...idag sämre men ändå +13 grader. Ny säng blir kanonbra! Kramiz

Elin

Tack, allt bra?

snie.blogg.se

skulle oxå vilja besöka lchfbutiken. nyss gjort en beställing därifrån..de hade lite rea ;) köper sällan ngt extra heller. ibland är det kul!!

Svar: klart det är! ibland vill man vara lat och mumsig utan att tokfuska;)
LCHF Trollet

Kenneth

låter som en trevlig dag

Mizca

Svar: Det blev bättre så har haft hittils en mycket br a helg :)Ja, det är helt underbart att ha ett jobb man trivs med, aldrig haft det =)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Skönt med produktiva dagar. Och lät som den var väldigt trevlig oxå.

En plats i solen

Lät som en bra dag! :)

Anita

Såå mysiga bilder :D

SV; Tack snälla du! :) Kram

Anonym

Jahaa .. jag räknar ost som 2 nk per hundra ggr.

Ja han e hur stor som helat. 24kg/114 cm

puaa

Malin

hoppas helgen din var bra :) kinamat är bland det bästa som finns men denna gång tyckte jag faktiskt inte det var sååå gott :/ shopping är alltid lika skoj däremot :D (om man bortser från att pengarna rymmer på något sätt) ^^

Svar: Svårt att shoppa utan att pengarna rymmer;)
LCHF Trollet

Åsa

Sv: Tack! Älskar den verkligen!!
Hoppas du har fått en bra start på veckan :)
Kram

Sara

Du hann verkligen med både det ena och det andra! :) Kram!

Svar: Plötsligt händer det=)
LCHF Trollet

Linnéa Thell Jansson

- så lite så :)
Men du var verkligen jättefin där!!

Felicia

Stockholm fråns in fina sida!!

puss

Eriiza

Förlåt för att jag inte svarat på länge, haft fullt
upp i mitt huvud, och inte varit i närheten av en dator på länge..

Precis, den där gränsen mellan psykos och illusion är
visst lika smal som en såpbubbla,
och ingen verkar förstå vad det är läkaren har sagt
till mig, jag kan ju ha lika stor risk att hamna
i en psykos som alla andra.
Haft en tidigare, en ordentlig, på påskafton 2-3 år sedan, hoppade ut genom ett
fönster, krossade nästan båda knäskålarna, men sprang ändå..

Madeleine Jonsson

härligt med en produktiv dag!

Erica

Pizzamix tycker jag lät bra! ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress