LCHF Trollet

Nytt jobb!!
 
För ikväll bara;) En kompis ringde och bad snällt och jag är ju ledig så... Farang här kommer jag... lite jobbigt då dom har en meny jag inte förstår;) Nåja, det ska nog lösa sej=))
Hit ska jag ikväll!
 
Har inte gjort ett enda dugg idag, mycket skönt då jag varit riktigt trött ett par dar... JO! Jag har diskat!
 
Duktiga jag=)
 
Var på Gantrean igår, det dåliga var att jag inte hade så mycket pengar men det bra var toppen! Dom har delat upp rean på två dar så det var ingen kö!! =)) Blev inget Eva då jag var helt slut och tog en slapparkväll i soffan men...
Micke fick en morgonrock...
 
Imorgon blir det brunch med Eva och busungarna på dan och svärmor på kvällen... bra avslut på helgen!!
Hit ska vi med Eva...
mira lindberg

Ha så trevligt ikväll!

Tommy

sV: Haha, så sant så!

Ha en fin lördagskväll!

malin

vad roligt med ett nytt ställe :) hoppas att det går bra! :D tackar!

Ms Charlie & Baby Wayne . Turn tragedy into triumph

jo men d har hållt på så i snart två år och bara när mamma e med :( eller alla andra från familjen.

Aw tack :D! Polen delen e uppe nu hehe

Ellinor

SV: tack de gjorde jag! Har du sovit gott inatt? =)

Soffie

Hoppas det löste sig med menyn:) å ha en mysig kväll

Ma

Hoppas det fixade sig med menyn och att Du fick en toppenkväll..

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Hoppas det gick bra att jobba trots att menyn var svår att förstå.

Majken

Tack! Det gick super faktist!:)

Veiken

Farang betyder utlänning eller främling på thai. Är det en Thairestaurang?

Anita

Skönt att inte göra så mycket ibland :D kram

Anita

Skönt att inte göra så mycket ibland :D kram

Kenneth

Önskar en trevlig första ADVENT

Ama de casa

Den menyn såg verkligen krånglig ut om man ska förväntas förklara, men mycket gott också :-)

Hoppas det gick bra!

Elin


Haft en bra start på december?

Jasmine

Jag beundrar dig för att du jobbar på olika ställen och verkar hantera det så bra. Själv skulle jag känna mig raka motsatsen till trygg om jag ständigt befann mig på ett nytt ställe.

Svar: Jag jobbar på ett Scandic-hotell. Trivs jättebra, men har börjat tröttna på att städa hotellrum och inte riktigt komma vidare...
Jag har sökt in till Socionomprogrammet. Hoppas innerligt att jag kommer in, jag ser fram emot att skaffa mig en utbildning.

Ja, december är en fin månad. De har pyntat så fint i centrala Stockholm och det gör mig så glad och varm inombords.

Blir det mycket jobb för dig nu i december? Julbord verkar roligt att jobba på, är det något som du föredrar? :)

Kram

Linnéa Thell Jansson

Åh vad roligt! :D
kram!

kaffehörnan

Du hänger väl på min tävling man kan vinna julklappar. Hoppas att se dig där

Ha en fin måndag

snie.blogg.se

hoppas de gick bra =) trots du inte förstår menyerna ;)

amaliajansson.blogg.se

hoppas jobbet gick bra ändå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress