LCHF Trollet

Klart!!
Det var roligt faktiskt!! Hur mycket folk som  helst... 2 band på lastbilsflak efter vägen... lite vatten... uppvärmning med friskis och svettis... stretching med Blossom... haha... picknic korg fick man oxå=)) Och goodiebag (den får jag visa imorgon)... sprang på 37.02 och är mycket nöjd=))
Började dagen på medis, lunch med micke på Medis kök &bar - en ceasarsallad. Städade kök och matalkov, bytte vinterkläder mot sommarkläder på vinden. Tog en grillad bamse korv på väg ut till Frescati. Blev grytan jag gjorde häromdagen till kvällsmat.
 
Redo!!
Lite mys=)) Bäst i gruppen sprang på 21!!
 
Idag och imorgon är det jobb på Ulla hela dan.
 
Fredag Gantrea=))
 
Lördag & Söndag Ulla hela dan... Mia Kommer=))
 
 
LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Härligt att det gick så bra!! :)

Svar: Det är bara lite strul, men det fixar sig nog. snart studenten och då slipper jag allting! Ett inlägg om shaken ligger uppe nu! :)

marina

sv. Tack så mycket! Som tur är gillar jag inte pizza värst mycket, dock är detta den ända pizzan jag brukar äta och vi äter alltid från samma pizzeria och jag har aldrig blivit sjuk där tidigare. Bara otur.

malin

åh heja heja! det är jätte bra ju! tycker du ska vara stolt över det :) fin du är :) haha jag grämde mig väldigt mycket innan tandläkaren idag men det gick bättre än förväntat och ack så glad jag är med tanden kvar :D

Svar: Jag vill inte prata om tandläkaren, ska ju dit om en vecka;)
LCHF Trollet

|| mannen som kan prata om hundar ||

Bra jobbat av dig! :)

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Bra jobbat av dig! Kul med goodibag också haha:)

Nett

Toppen!! Skön känsla att det gick bra, och att man har kommit till mål :)

Majken

*var lite flummig

Hanna

Grattis till en bra tid! Kul med vårruset!
Gillar förresten att du har en tröja med ditt bloggnamn!
(och så gillar jag utropstecken!)
Kram

Svar: Kommer inte in på din blogg idag:( Tack i alla fall!! =)) (jag gillar smileys;)Mycket nöjd med tröjan... hihi
LCHF Trollet

Johanna ♥

Låter som en bra dag :). Hoppas det går bra för er när ni jobbar hela dagen imorgon.

svar: Tack för frågorna, jag svarar på de ikväll eller imorgon.

JUNITJEJ

Bra jobbat av dig!! Heja, heja!

Svar: Tackar!! =)
LCHF Trollet

Inger Rozén

Hej!
Tur att jag tittade in här hos dig.Strandvägen ger mig glada minnen.Jag hade en bekant,kille,som hade en hemlig klubb,där på en båt.Glada 60talet.Kram,Inger

Fröken M

Härligt !! va duktig du är :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress