LCHF Trollet

Glad Påsk!
Hoppas alla får en härlig påsk! Solen skiner och dagarna är liiite varma=)). Om en dryg timme kommer svärmor och svärfar, ska skjutsa dom till landet och låna bilen. Jobb hela dan står sen på schemat. Micke jobbar brunch på Källhagen och hämtar bilen sen för o köra lite (lääänge sen han körde)
 
Jobbade hela dan i Garderoben igår. Fick kycklingwok till frukost, mycket gott. Stekt fläsk till lunch. ICA sallad till middag och laxsmörgås (utan bröd för mej så klart) till natta mat. Fick även i mej en bar och lite jordnötter.
När det börjar se ut så här får jag snart gå hem;)
 
Jobb hela dagen även i morgon, skulle behöva fixa lite inför Sälen, men men...
 
Söndag ska jag försöka hinna till mormor, farmor och Maja... samt göra köttfärsjanson...  handla...=))
mergimtare ♛

Supersöööt blogg :) ♡
..har du kanske lust att göra ett bloglovinbyte?:)

Malin

haha jaa, trodde nästan jag var ensam ;D men eller huur :D

majken

Tack, desamma!<3

Anonym

tack detsamma :)

M

Vad mycket gott du åt!

Mira

Glad påsk! ;)

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Tråkigt med jobb såhär vid påsk.. Men hoppas du får en bra påskhelg ändå! :)

Åke

Glad Påsk! Du ser ut att ha helgen fulltecknad.. Själv är jag ledig, men går för den skull inte och dra benen efter mig, kapar ned en massa träd ned mot vattnet och passar på att köra upp dem med trakorn medans det är frysen mark. Ha en bra fortsatt helg!

Hanna och Malin Forsberg

Tycker du om choklad? Tycker du om kladdkaka? Vill du veta hur du kan äta detta, men med mindre kolhydrater som är precis lika gott??
Gå då in på min blogg för recept & instruktioner!
Du kommer inte att ångra dig^^

Om du inte gillar såna här kommentarer på din blogg, ber jag om ursäkt och hoppas du får en fortsatt bra dag<33

Följ vår resa från tankar till färdigt hus

Duktig du är som jobbar på påsken :D

Sara

Ja det är så skönt nu när dagarna börjar bli lite varmare, det ska nog bli skönt med vår! :)

Svar: Tack för dina ord! :) Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress