LCHF Trollet

Bra födelsedag!
 
Startade dagen med lite jogging. Soliga sidan på sjön och tillbaka. 4.6km 41min... nä, springer inte hela ännu... Hem, dusch - tåget till Nynäs för påsklunch med mormor. Jättefint hade dom gjort och riktigt mycket folk, kul!!
Fick skjuts av morbror till Medis där jag och mamma tog ett par glas vin i solen, första ute!! När solen försvann gick vi till Melanders i saluhallen och åt middag, Hälleflundra med champgnesås och lite mera vin så klart=))
På vägen hem gick jag via ICA och köpte grooks dipp och 10 bitar smågodis;)
Fina mormor
morbror, mamma, påskkärring, moster och underhållning
Hälleflundra med champagnesås
 
 Idag sitter jag i Garderben hela dan, Micke jobbar Brunch på Källhagen och kommer förbi en sväng.
 
Morgondagen var ju planerad till Nynäs/Sorunda efter jag skjutsat svärmor och svärfar till landet men fick jobb så det får bli på söndag på dan...
 
Lördag jobb hela dan, Söndag kväll
marina

sv. Ja, det hade ju kunnat vara det, men tyvärr äter han ju allt också och jag är rädd att han ska äta fjädrarna och metalltråden man virar om kvistarna.

liborius

mysigt det låter och ser ut:)

Tommy

SV: Tack :)

Ja det dröjer förhoppningsviss inte så länge innan jag visar tatueringen! :)

Alice - bilderbyalice

Hejhej, jag har en tävling där man kan vinna valfri vara för max 150:-. Du hittar inlägget här: http://bilderbyalice.se/2013/march/tavling-vinn-valfria-varor-2.html#comment
Massa förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer & har en bra kväll!

En pojkmammas vardag - blivande trebarnsmamma

Skönt att fara ut på en springrunda! Det är sånt jag längtar till nu ... men det är väl för att man är "tjock" och otymplig nu ;)

Det är några tjejer som dragit igång det. Dom hade en sån här pysseldag för barnen innan jul också och det blev väldans poppis :)

soffie

va mysigt ni har haft det ,glad påsk till dej

Gilla

Så kul att få fira födelsedagen tillsammans. Nog var det väl härligt att kunna sitta utomhus också med vinet.

Fina bilder du visar.

Sv: Jodå. vi hade en härlig semester.

Det vore väl hemskt om tavlorna låg i garderoben?

Jag har aldrig varit i Sälen, så lite avundsjuk är jag nog.

Kram/Gilla

Veiken

Fina bilder du visar! Din mormor kan vara glad som har dig. Du, hälleflundra med skumpasås hade jag mer än gärna ätit! GLAD PÅSK!

JUNITJEJ

Svar: Det är inte helt fel att:
- få högre lön
- att känna att man faktiskt arbetsdagen är slut, när man åker hem
- få planerat en del under loven

Det är dock synd att man inte är ledig alla lov längre.

Svar: Klart det är skönt att vara ledig alla lov, men det låter inte helt tokigt det nya heller=)
LCHF Trollet

Viktkamp

grattis i efterskott =)

Hanna

Oj! Den hälleflundran såg god ut! Nomnom!
Bra med löpningen, snart springer du hela rundan!
Kramaar

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

vad härligt och mysigt.
Kram

Nett

Härlig dag du ser ut att ha haft där :)

Trevlig påskhelg till dig!

Malin

åh guuuu vad gott det såg ut :D glad påsk till er med! :D

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress