LCHF Trollet

Matpaus
Tror det är 3 från vårat gäng som åkt redan, men Jag Micke Mia Toggan Calle och Mage är kvar=)) Jag ligger på startstack och har spelat aldeles för lite... tror jag ska gå och ta mej en gin tonic;) Hihi... Tummarna verkar funka så fortsätt hålla dom=))
 
Fått fin hoodie =)
Våra fina reseledare!! (en sån hoodie!!)
Gilla

Oj, så ni ska till Dublin för att spela Poker? Det måste vara spännande. Jag kan inte spela poker alls, så jag hade blivit slagen med en gång.

Skål på dej med G&T, som är min älsklingsdrink.

Kram/Gilla

Kenneth

lycka till o ha så kul

ebba

har just nu helgens blogg på bloggen . Va gärna med i den :)

Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland

SV: Tack så mycket! :)

Hoppas du får en trevlig helg! :)

♥ Sojkas framtid ♥

sv: haha ja minst sagt! ;) Jo då lite tryck och ont i magen men annars super. Har otroligt härliga samarbete framför mig som slår dettta fantastiska erbjudande med hästlängder haha. ;) kram

Johan

Det låter som ni har haft det bra! :)
Jag som inte alls är insatt i det där med poker, officiell poker kanske man ska säga, hur går en tävling till sådär? :)

SV: Ja, det är verkligen en fin låt! Jättefin är den!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress