LCHF Trollet

Äggröra
 
Men det kan nog funka, fixade äggröra innan jag åkte till Nynäs...
 
så enkelt snabbt och gott, hade dock bara 5 ägg så det blev inte så mycket (det var till Micke också)
 
Jag värmer pannan, hyvlar i ett par skivor smör (osthyvel), knäcker i äggen och rör med ballongvisp. När den är nästan klar stänger jag av värmen och lägger i vad jag ska ha, idag riven pecorino... Det blev lite Eriks curry/limedressing på idag oxå=)
JUNITJEJ

Så gott med äggröra!

Svar: Det kostar inget att registrera sin sida på Besökstoppen.

malin

åh vad mumsigt! visst är det mycket skojigheter på listan :D kan göra extra plats i resväskan ;D

Johanna - A dream as model ♥

låter gott!

sv: Nu i helgen ska jag inte göra någonting, har tyvärr blivit förkyld :(

Ellinor

SV: jamen precis!
Man blir rätt så trött i huvudet efter att ha koncentrerat sig så länge! Även om det är lite raster :)
Joo sant, hellre sluta tidigare :)

allt bra med dig idag då? =)

Sara Larsson

Låter fantastiskt gott! Var längesedan jag gjorde äggröra, måste återuppta det :D

Veiken

Currylimedressing låter super gott. Allt med Curry i förresten! :)

Svar: Curry är undreskattat! =)
LCHF Trollet

soffie

mums med allt med curry i :)

Emmy

Mmm, äggröra! :D

sv;
Jaaa Olle var en supertrevlig prick :D Sprallig också! Åh jadå, tack detsamma :)

ann

Vi har også fået æg i dag med pølse og bacon. Det er godt ;)

Cajsa

det ska jag absolut göra! :) jag har supersvårt för att prata gott om mig själv vilket inte är något bra alls i den branchen jag är i...jag måste kunna stå och säga att jag är bäst även om jag inte känner det själv annars är jag körd. :P men det är så sjukt svårt..^^

♥ Sojka ♥

mm gott!

sv: hihi tack! <3 Vad du är gullig!

liborius

gott:)

Becka [fotoblogg]

Mums så gott :)
sv: Åh, den bröllopsmaten var het ofantligt god, hihi. Tack så hemskt mycket för din fina kommentar vacker!
Söndagskramar. ♥

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ägg är alltid gott! :)

Svar: I alla former faktiskt=)
LCHF Trollet

ANNA

Gott!! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress