LCHF Trollet

Sol men riktigt kallt...
var det igår... inte alls skönt och därmed väldigt lite folk på uteserveringen. Vi stängde vid fyra. En annan tjej ville dock gå hem så jag tog en station inne på kvällen.
Mat: frukost på Ulla blev thaikyckling med gurka och cfsås... jättegott!! På eftermiddagen fick vi köttbullar, jag åt cheddarost till=) Fick jättegod räkröra till nattamat, men jag var inte hungrig så jag tog bara ett par skedar.
Ser ju tokhärligt ut, men var kallt!!
 
Äntligen ny tidtabell=))
 
Idag strålar solen utanför fönstret men det ska inte bli så varmt idag heller. Ska shoppa, träna och tvätta, japp, ledig!
 
Tisdag - Valborg - fyller mamma år, jag är ledig och åker till nynäs på dan... mormor/farmor och sen lite vin och mys med mor.
 
Onsdag ska jag jobba brunch på Källhagen för Micke som kör sitt första pass på fjäderholmarna. Träning sen.
 
Torsdag ledig, träna
 
Fredag ledig, träna, hälsa på lillebror??
 
Lördag fyller lillebror år, men jag jobbar på Gyllene Freden.
 
Söndag har Cornelis sällskapet viskväll, träna
 
Ser ut som lite jobb, men det brukar hinna ändras innan veckan är slut;) Jobbade bra veckan som gick. Maten var bra, träningen var så där och "timmen utan rökning" gick över förväntan...
 
Grönan öppnade i helgen
Det är frågan.... vågar du?? Inte egentligen, men måste nog;)
Malin

vad mysigt! jaa de vart glada o bakverken uppskattades ^^ karlar o sötsaker på de där jobbet vet du ^^ uuuj uuj! tack så mycket! :D jag skulle aldrig sätta mig i den där xD

|| mannen som kan prata om hundar ||

Ja, igår frös man extra i den kalla vinden! :S

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad är det där för ny åkattraktion? Ser läskig ut!

countrylivingintheciity.blogg.se

Haha! Nej aldrig i livet! Jag blir ju skrämd av nyckelpigan!
men vad fina foton du lagt upp. DET såg mysigt ut! :)

Hanna

Ser häftigt ut med nya attraktionen på Grönan!
Har ju inte testat nya Atmosfear på Liseberg ännu, men inte för att jag inte velat utan för att jag bara inte haft möjlighet då jag inte varit på Liseberg.
Kramar

messan

Den karusellen är inget för mig...snurrar tillräckligt ändå:).
Var på uteservering i helgen och der var burrigt men ack så gott och mysigt:)!
Kramar

LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands

Låter som en bra vecka!

Svar: Tack så mycket! :)

Veiken

Båda våra stora nöjesfält har öppnat, mitt i vintern känns det som. Svinkallt så det förslår! Väntar ett tag med att gå till Liseberg om/när det blir lite mer värme ute!

marina

sv. Nä, egentligen inte. :)
Tack för tipset. :)

soffie

brr kallt hos mej med å ruskigt å regnigt blää,,jisses va det skulle killa i magen att åka den där !

Julia

usch, jag tror inte jag vågar åka den. Haha, drömmde en gång att jag åkte slänggungan och en killes gunga framför mig gick sönder och han sprängde benet. haha!

sv: Ja, det känns så:) kom också på skönhetstips nu , det kanske skulle vara något :)

Anonym

Ne bara alla problem på en ggn. Kände att jag nådde min bristningsgräns.

aw thanks hun<3

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Huua, och jag som nästan tycker slänggungorna är läskiga i vanliga fall haha.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress