LCHF Trollet

Mycket trevlig fest!
Tack söta eva=) Vi var där strax efter 3, åt härlig buffe med pajer och ostar bla, gick tipspromenad om Uffe... gick sådär=). Babblade och drack vin till elva då vi åkte vidare mot söder.
Lite trött är man allt idag, men det var det värt=))
Fina Eva
En liten del av buffen...
 
Idag händer nog inte så mycket, Micke ska på personalfest och jag funderar på att springa en sväng... eller/och gå på fotoutställning för dom hemlösa, vi får se;) Frukost först!!
 
Imorgon jobbar jag en liten stund och får förhoppningsvis lite mer tider;) Skulle behöva tvätta lite efter semestern, kanske kan bli i eftermiddag=)
FlizanLizan

sv: hehe aa :D

DIANA ÖSTERBERG

sv; tack! =)

majken

Jadå, haha.. de var ju asa-svettiga!

Svar: Så underligt att dom var svettiga;)
LCHF Trollet

chris

buffen ser väldigt god ut!

Svar: Hon är duktig den där Eva;)
LCHF Trollet

Från vara den fula. Till den snygga.

Själv börjar jag träna i morgon igen Har saknat att inte träna

Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad mysigt ni verkar ha det. :)

SVAR: Eller hur. :) Jag är inte nöjd med varenda del på min kropp, men jag tänker inte heller göra skönhetsingrepp, för jag vet att det sitter psykiskt.

Mia

Härligt med såna kvällar, då kan man stå ut med dagen efter... =)

Svar: Ja, ibland är det mer värt än annars;)
LCHF Trollet

Vivi

Vilken fin Eva du har, nästan lika fin som mina (för jag har två) :P hi hi
Hoppas det går bra att jobba idag!
Krsm

madelein-sexbarnsmamma

Ja man får unna sig lite slappartid ibland :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress