LCHF Trollet

Fototriss - svartvitt
Veckans tema är allstå svartvitt, kul... fick leta lite i inställningar innan jag hittade hur man gjorde på telefonen=)
Får bli en del av dagens "mat"... startade bra med en ostomelette...
Nödlösning för trött sugen dag;)
Och lite kvällsmums... vem behöver mat?? =)
 
För fler trissar: http://fototriss.blogspot.se/
Monica o Jacob

Fullt med godsaker, chokladbomben vore något för mej;-)bra matnyttig triss

Svar: Den är inte så tokig... för att vara ett fejk surrogat=)
LCHF Trollet

KajsaLisa

Chokladbomb verkar smaskens även i svartvitt. Det går att mixtra om gamla bilder i färg till svartvitt även i datorn, bara så du vet. Dip med smetana har jag aldrig testat.

Jazzy

Vissa bilder gör sig helt klart bättre i svartvitt än i färg. :)

Maria

Snygg och fin triss!
Dippen på sista bilden är min favoritdip, så himla god :)
Ha en fortsatt bra dag!

Monkan

Chips med dipp ingår väl i kostcirkeln? ;) Mumsigt gott är det definitivt.

Svar: Nu är det skinkchips jag har, men det ingår absolut i kostcirkeln... för att inte tala om glass=)
LCHF Trollet

Christoffer Andersson

Sv: gött att höra! Kör hårt och lycka till!!;-)

charlie

ne min vanliga strlk men ej haft mens på fyra månader så tror dt e drf :P

TOVA LUNDGREN ♥

Hej!
Nu är vinnaren av helgens knas uppe på bloggen! checka in om du vann!

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; åh tack så jätte mkt söta du<3

Veiken

Oj, oj, oj vilken triss. Den frestar! :)

photoartbyanna

Oh, så sugen jag blir! Tur att det är dags att äta middag... ;)

Svar: Hoppas din middag blev bättre än min;)
LCHF Trollet

Liborius

men tusen tack!:D

Johanna

Tack så mycket. din triss gjorde mig godis sugen

Svar: Bra;)
LCHF Trollet

soffie

mums vilken triss:)

Eva

En matig triss i svartvitt :) Funkade med s/v ;) Jag blev inte hungrig *L*

Eriiza

Addams family är så mysiga, önskar jag kunde bo hos dem!!! =D

Jo, idag var man på Liseberg också!!!

elin stridh

Vill du göra ett bloglovinbyte? :) Lägg isf till mig och skriv nummer så gör jag detsamma :)

Pialotta

Finns det så man kan omvandla till svartvitt i mobilen... hade inte en susning... men så bra det blev :)

KEAMY

sv: Hahahaha, jasså var det på det viset! Haha, joorå:)
Desamma på dig :D

Angelina

sv: tack och tack! det smakade gott! :)

bella davis

då borde du åka dit, så himla coolt i Camden Town :) vad har du gjort för kul idag?? kramar

Nett

Ja vem behöver mat med alla de godsakerna :)

Eleonore- Kokboksutmaningen

Hihi eller hur, vem behöver mat när det finns massa godsaker! Är lchf-glassen lika god som vanlig? :)

Anni

Chokladbomb ... jag säger bara ... chokladbomb ...

Erik Semlan

Intressant hur en del svartvita bilder gör sig bättre än andra. Blev en som jag tycker intressant triss eftersom min sambo också samma typ av diet. Chokladbomben ser intressant ut. Min sambo brukar ofta börja dagen med äggröra och lite kött till det. Jag deltar inte fullt ut, men ofta äter vi ungefär samma mat. Jag kan fylla på med lite ris eller potatis, jag kör själv inte dieten fullt ut. Glass saknar min sambo verkligen, har ju för mycket socker i sig. Vad har de för sötningsmedel i glassen istället för socker?

Åke

Intressant!!! Jag åker själv numera snålskjuts på liknade diet. Det här var bra tipps :) Ha en bra vecka ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress