LCHF Trollet

Izzy - Stickning
Flitig är hon nu och jag ligger efter=)) Som vanligt bara kommentarer till Isabella i detta inlägg, övriga tas bort/Trollet
 
gissar på garnnystan/Trollet ;)
 
 
 
  • Stickning
 
Jag har precis skaffat ett enormt garn nystan som jag ska sticka en halsduk av.
Stickning är väldigt roligt och avkopplande (extra bra på vintern). Man kan sticka 
på två sätt, aviga maskor eller räta maskor. jag kan bara sticka räta maskor en så länge
men om man kan båda sätten kan man göra fina mönster.
 
 
Evah - En av Karlstads största bloggar

Stickade lite i högstadiet, men inte längre. :)

Nett

Skönt med handarbete, sticka kan jag med men det är mest virkning som jag pysslar med, och det vill säga varje dag ;) Ha en fin helg!

Evelina

Svar: Den 17/12 är en måndag så det är inte helg, nej :)

Jag önskar att jag kunde sticka! :) Det verkar så rofyllt.

ume71

Jag vill oxå ha en halsduk:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress