LCHF Trollet

Vanish har jag ju helt glömt bort!!
ska genast skicka ut till er som ville ha!!

Blev ingen promenad varken till eller från jobbet, iskallt ute! Jobbet var bra, men lite trisst... Fick lite myslunch med Micke medans vi tvättade=)

Idag blir det dock promenad då  det inte blev ngn heldag utan bara kvällsjobb, Micke måste plugga lite körkortsteori, så kanske kanske ger jag mej ut på lite motion;)

Om morgondagen vet jag inget mer än att jag ska jobba kväll, men det kan väl räcka=) Skiner bara solen blir det fint=))
Vivi

Jag hoppas ni har finare väder än vad vi har, här är kallt och grått. Helt okej dock bara solen kommer tillbaka.

Sv. jag hade tur, det ordnade sig med mailen!

kram

ami

Jo, tyvärr hade någon hunnit gissa före dig :D

Cecilia

Jo man får ta saker med en nypa salt :)



Ja jag kan inte riktigt förstå mig på LCHF alltså. Det verkar funka väldigt bra ju! Grattis till dig förresten, bra kämpat! :-D



Jag vet inte om jag skulle våga äta så mycket fett, jag äter inte så mycket kolhydrater (inte pasta potatis och ris) utan bara protein och sallad, ibland någon mager sås. Typ samma fast med lite fett.

Isacs Mamma

<3 tack!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress