LCHF Trollet

Dagens klädval=)


Rosa munkjacka köpt på Lindex för hundra år sen, favvis linne från H&M, avklippta Gant jeans och svarta tygskor från Åhlens=)) Nu är det strax sommar... mina vita ben... ja... ;)
ami

ja, jag vet det. Jag förstår det nu och gillar inte människor det så är det inte mitt problem! tack för allt ditt fina stöd <3

trustmedarling

Ser ut som härligt klädval. Hahah jag tror ändå jag slår dig i vita ben ;)



ha en bra dag <3

MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala

Hoppas du får en asbra tisdag :)

Josefine

Skorna ser riktigt sköna ut :)



- Ja, det är så skönt med nytt! Ska du göra någon förändring inom snar framtid? :D Detsamma!

♥ Sojka Framtid ♥

Ja han har blivit riktigt duktig på boll! :)

kram

Annika - drömmen om 11 barn

Sv Hehe nja... alltså det var en mindre hylla, en vägghylla med tre plan typ... men den är gjord i ek eller nåt sånt där så den är rätt tung :O Men det gick ju bra ändå, lite blåslagen om benet bara ;D

Allt bra idag då?

felicia - fotokobran

sv; håller med! :D

vad ska du göra idag då? :)

Yuki Yoursic

härlig outfit :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

låter bra :) ja man kan ju inte klaga,hihi! vad gör du för kul nu då? kramar

Ellen - LCHF och mycket annat

Svar: Ja helt klart! Jag jobbar på Call center. Tack, här har det dock varit lite dåligt med sol idag. kram

Freja

Fin outfit!:)

Petra-tvillingmamma

Det var öroninflammation IGEN =( =( Nu har hon bara haft det en 10 ggr..

Veiken

Dagens klädval ser så bekvämt och härligt ut. Nu väntar vi bara på värmen.... så att man slipper ett extra lager kläder! :)

Från vara den fula. Till den snygga.

Väldigt dåligt. För är inte ute rör mig som jag ska.

Men ska försöka hitta kraften igen och forsätta

Ewa (mamma till 6 döttrar)

Ja jag håller med dig.. nu får det banne mig vara sommar :)



Kram finaste

Melissa - Den brutala sanningen!

sv: Tack :)

ja de är väl så, allt som går upp måste gå ner, men de som går ner måste ju upp också. Allt blir bättre, och de bra kan bli dåligt :)

Kaffehörnan

Allting är snyggt

Ewa Svensson

Alltså Jessica nu undrar jag??? munkjacka köpt för hundra år sedan :) Hur gammal är du egentligen?? Ha en skön helg /Kram Ewa

BATTS

super najs!



sv, hahaha håller med dej! massa kurser bara haha

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

Så snyggt linne!!! :) Gillar de verkligen=)

FlizanLizan

sv: allt bra? :D

william

fint:D



SV; haha verkligen;D ingen koll vad amn gör;D

LissenTo

Så bra gjort att gå ner så mycket.



Ha en fin helg Lissen



Jo han är ny att gunga också :-) ....

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress