LCHF Trollet

Promenad - A


Apotek, A-brunn, Annas väg, Ankring förbjuden, Avloppsrör, Avloppsbrunn, Avgift, Askopp, Affischering förbjuden, And, Altan, Arbetare, Avstånd, Andra sidan, Avfall, Avtagsväg, Avgränsning & Alkoläsk... Han i röd t-shirt: AIKARE och Asfaltsbarn=))
sandra- med pojke i magen

Vilken rolig idé :D



SV

Jaa du de bli ju inte alltför billigt heller :S Men de kommer bli snyggt :D

Anonym

A-ha! Hah, håller med föregående talare, rolig idé! Får göra så varje dag, (eller åtminstone tjugoåtta dagar) Ta kort på allt med A och allt med B och allt med C... osv. Blir lite roligt att ta en promenad då! Kan bli lite långtråkigt att promenera själv annars tycker jag!

Kramar

Hanna

Och föregående inlägg var från mig, glömde bort att skriva namn bara.

Kram igen.

Mickan - / My Life In My Words

- Tack så mycket, det värmer!

ja det ska jag absolut vara! Hon är den bästa vännen man kan önska sig. :)

Liw

Vilken rolig idé. tror jag ska sno den!



kram

Tigerhonan

Den bilden är tagen för ett par veckor sen, hade ingen annan nytagen bild som var bättre :P

Jasmine

Svar: Visst är det så att vår huvudstad är ett dyrt ställe att bo på... men vad gör man inte för kärleken.

Kram

Eleonore- Kokboksutmaningen!

Vilket roligt inlägg, skoj med massa a-bilder :D

Här i vår kommun är det rutin att göra glukosbelastningen men man får säkert välja också :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

Låter ju underbart :)

Det blir samma här kan jag säga :)

Hur är det med dig idag då? Kram :)

Melissa - I´m not what you expected!

haha kul sett att se promenaden på :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress