LCHF Trollet

Poker blev det igår=))
En 600 freze... jag och mannen, gick inge vidare men... Sista shoppingen på länge hanns med=)) Jag och Isabella hittade varisin klänning på Desigual;) Låång lunch och sen åkte Isabella hem och vi gick till medis en stund.
 
Ska på poolparty idag, känns så där... grått blåsigt och småregn... funderar allvarligt på att hämta vinterjackan på vinden. Först ska jag jobba lite dock...
 
I morgon måste jag springa, ingen motion denna vecka (jo, grönan;), vill ju inte lägga ner nu när jag äntligen kommit igång=))
Veiken

Regnet har försvunnit här, så det finns chans för en fin kväll. Vi har nu 20 grader och solen kommer och går! Ha det så kul på poolpartyt! :)

Åke

Poolparty lät trevligt, vinterjackan hmmmm. På mina bredgrader visar nålen +12º och ett 33 årigt födelsedagskalas i dotterns sommarstuga väntar mot em... ingen pool ännu, men havet ligger friskt och väntar ett bra tag till brrr ;)

Sara

Haha, vinterjacka i slutet av juni låter ju inget vidare..:P

Svar: Tack snälla du, vad roligt att du tyckte om mina midsommarbilder och min krans! :D

- - ♥ T H A I P I N N E N ♥ - -

sv; va ! har dom inte fixat det än :O

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja det ska bli skönt å komma hem i några dagar :) jag bor i Lidköping om du vet vart det ligger?? kramar

Eriiza

Hej, förlåt för att jag inte svarat på sjukt
länge, min dator har varit helt väck, men
nu är allting ordnat. =)

Hur mår du?

Katarina

Åh, poolparty känns inte ok.. Hoppas poolen är varm ;)

Christoffer

Sv: Ja smetana är bättre i fettmängd men jag vill ha proteinet också..:) Men jag ska absolut prova smetana den verkar grym!!:)

Tack för tipset!:D

Jonna Mamma till Wilja

Ja de är så härligt :) Pool party med vinterjacka.. haha ! Kram och hoppas du får kul =) kram

william

roligt med poker:D

Lissen

Blev lite efterlängtad sol på promenaden in till stan.

Ha en fin helg.// Lissen

Kaffehörnan

Hej hopp
Poolparty känns så där, måste va fint väder
Ha en fin kväll

Longevity - en blogg om hälsa

Kul med ny klänning! Ha en fin lördag!

little mama - ung blivande morsa

tack för din kommentar <3

Johanna

Absolut är det så, men ser man reklamen kan man få fler kickar än man annars kanske fått, så det påverkar.

Jasmine

(Sent) Svar: Jag vill tro att handlande blir vad man gör det till... En sak är dock säker; inställning är allt. Köer må vara mindre roligt, men det är nog lättare om man har en positiv inställning. Men jag erkänner att det är jobbigt; i kön vill man bara bli klar, komma hem...
Tack för din kommentar.
Kram

FlizanLizan

sv: hehe tack :P
vad görs då?`:D

Anonym

I wish att dt var mellan den vikten! :P

Puss!

Tessan

Poolparty? Mitt i vintern? :O Ja juste, det är ju sommar...

Ingela la la

Det lät härligt med långlunch och lite shopping :)

Jag är glad jag hittade hit. Jag behöver lite LCHF inspiration. Jag provade för ett tag sen och gick ner lite i vikt men jag hade såna problem (och dålig fantasi)med frukosten. Jag tröttnade på ägg och bacon ;)

Ha en fin dag!

♥ Sojka ♥

Poker låter skoj! :D
Kram!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress