LCHF Trollet

12-07-26
Frukost: korvstroganoff med sallad (jobb)
Lunch: fläsksida (jobb)
Nattamat: kyclingfile med sallad och currysås (grillen på hörnet)
Övrigt: en liten Magners (på O´learys)l
Lissen

Ganska när mellan Hudik och Sundsvall.
Många av mina bloggvänner bor i södra Sverige.

Ha en sommarfin helg. // Lissen

Ellen

Magners, cidern alltså? Den är såååååå god!

Svar: Mumsig, men lite för många kh egentligen;)
LCHF Trollet

Viktkamp

Magners? =) öl? cider? =)

Svar: halvtorr cider
LCHF Trollet

soffie

härligt att gå på Olearys..

Veiken

Oj, så många likadana inlägg har blogg.se fått fnatt? Ha det gott!

Svar: haha, verkar inte bättre;)
LCHF Trollet

elinn

ja absolut! :D
haha jadu det får jag testa ;)

Från vara den fula. Till den snygga.

Får hoppas du kom ut på jogging tur.

Bella Davis - MODELL BLOGG

Hej där :) hoppas du haft en bra start på helgen... allt bra med dig annars? många kramar

Viktkamp

SV: www.iformloppet.se =) ska springa 5 km =)

Mia

Hu vad mycket gott du äter! :-)

Jasmine

Svar: Tack för din söta kommentar, du gör mig glad.
Kram

Svar: Det är menigen;)
LCHF Trollet

♥ Sojka ♥

Oj jag tänkte först oj vad du gillar korvstroganoff! ;) Men det var ju dubletter! hihi
kram

Petra-tvillingmamma

Ja helt klart :))
Hoppas du haft en fin helg!

BATT

mummmsig meny idag!

Anni

Skrattar gott åt alla dina stroganoffinlägg, blir du inte trött på att äta samma mat ;-)

Jag flänger och far en del som du märker, så mina kommentarer kommer när jag har möjlighet att sitta vid en dator en längre stund. Hoppas att du har en skön sommar!

Freja

Allt bra med dig? :) Kram

Christoffer

Bara god mat där juh!;-)

Ellen

Svar: Jepp sant, men nån gång då och då! Och den är bättre än alla svenska, sötsliskiga cidrar!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress