LCHF Trollet

Knutkitt

mms_img45323 (MMS)

Vi får väl se om jag någonsin får till en knut men nu finns förutsättningar;)

Anki

Ska oxå skaffa sånna knuttofsan/munkar/ringar vad de nu heter. Det är otroligt snyggt med sånna knutar när man väl lärt sig göra dom! :D

Sv: Det ska du vara superstolt över!! Det är jättebra!! :D

Jannica

Hej :) Du som kör lchf, har du några knep/tips på hur man klarar det under en lång tid? Jag körde det ett tag men jag är inte så mkt för varma grönsaker och sådär. Jag vill kunna gå ner i vikt och stanna där, nu går de upp o ner. Kram

Ewa Svensson

hejsan!! vad härligt att vi ligger lika :) Mitt mål ät 65 kilo senast 1 mars hua vägde förra fredagen 69,7 kg :) vad har du för mål? /KRam Ewa

 MIN VIKTIGA KAMP

sv: tack snälla du <3

Alice Attack!

Svar; Nej det finns det väl egentligen inte.. men jag tycker om att laga mat och är lite av ett kontrollfreak i köket o när det gäller maten så jag kan göra det åt honom:) Önskar bara att han kunde ge LCHF en chans då hans mage är i uppror hela tiden typ och han har liite övervikt :)

Från vara den fula. Till den snygga.

Jo den ska jag behålla. =9

Tigerhonan

Tack :-) visst är han :-)

Alice Attack!

Svar; Jo men då tycker han att jag är självisk som måste ta hänsyn till mat som han villa ha

Bella Davis -MODELL BLOGG

Tack så mycket :)

Har du haft en bra tisdag? Kraam :)

Nadja

God kväll!



Allt bra? =)

Annika

Du måste berätta vad du tycker om dessa. Om det var enkelt att göra en knut etc. Ha en fin kväll. Kram

Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Ja vad roligt om du hade kommit! :)

Kram!

Ewa Svensson

Hejsan igen vännen!! Skicka mig bilder på dig bara....så ska jag lägga upp dem på min blogg :)Vi kanske ska hjälpa varandra lite genom att länka varandras blogggar i högermenyn...Ha en skön onsdag/KRam

Nadja

Inget vidare. =( Vad händer idag? =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress