LCHF Trollet

Annandagsmiddag - gott slut!
Middag hos Eva blir alltid bra... härliga människor... god mat... gott vin... Tack söta Eva!!
 
egna gnoccisar... ni fattar... dom var goda;)
 
Torsdag åkte jag ner till lillebror med famlij med lite julklappar, fick även här god mat och gott vin=))
 
så söt, vill åka slalom!!
 
Fredag jobbade jag lunch i festvåningen och gick sen på hockey med Micke, mysigt!!
 
aik-timrå... hittade en restaurang med både lchftillbehör och folder från kostdoktorn!!
 
Lördag gick vi upp tidigt och tog tåget till Nynäs för att hälsa på mormor. Hon blev jätteglad, men är stundtals lite snurrig... söta mormor! Jobbade kvällen båda två, jag i festvåningen och Micke i garderoben.
 
Fina mormor!!
 
Idag jobbar jag hela dagen i garderoben... Det är allt lite folk, men ändå lungt och skönt!!
 
Nyårsafon blir kanske jobb trotts allt, vi får se...
 
Gott slut önskar jag alla!! Kram!!
Malin

jo det blir skönt att kunna pyssla lite med bilen istället för att åka iväg o låna plats :) detsamma till dig :) ha ett gott nytt år!

Erica

Alltid kul att få träffa sin mormor! <3

Gilla

Du har hunnit med mycket ser jag. God middag hos en vän låter inte alls dumt. Söt liten kille med julklapp.

Men jag är glad att jag slipper hockeyn. :-)

Så fint du har gjort med dina hjärtliga bilder.

Så önskar jag dig ett Gott Slut på det gamla året och ett riktigt Gott Nytt.

Sv: Vi mår bra idag, så det var nog bara nåt tillfälligt. Och det var en härlig eftermiddag och kväll med all film.

En Jättestor Kram/Gilla

charlie

aw tack gumman och dtsamma till dig <3

Majken Arzt

Tack så jättemycket! KRAM<3

Sussi

Lite gott vin är aldrig fel ;)

Gott nytt år // Sussi

Snejky

Men jisses vad du har hittat på mycket på en kort tid..
Jag vill önska dig & de dina ett gott slut & ett riktigt gott nytt år..
Kramen

Åke

Jaha hälsa nu Micke att han ska vara glad att ni lyckades knipa 3 poäng mot mitt lag... Nejdå helt grattis till det vinnande laget!

Kaffehörnan

Vad underbart kollage

Svar: Tack! Ha en härlig bloggpaus=))
LCHF Trollet

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress