LCHF Trollet

Blev 2 jobb pass till
innan semestern... arkivera papper åt mamma på hennes jobb... ganska trisst, men ok;)
 
Tränade igår för första gången på över en vecka... taggad till tusen nu så om en timme testar vi nytt gym jag och Micke, brukar inte gå så bra när jag tränar 2 dar i rad, men men... Gårdagen var rörig på jobbet, men det gick till slut;)
 
Tvättar lite i det höstgrå vädret... Ikväll blir det ett pass på Bishop... Måste ta mej till ett systembolag idag...  Micke jobbar på fjäderholmarna ikväll.
 
Imorgon är jag ledig. Ska först ner och gratta mormor (som fyller år idag) med släkten och sen åka till Sorunda och passa 3 småtjejer (lillebrors). Blir en bra helg... Om 6 dagar är jag i solen;)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
jonna mamma till Wilja

Ja hon är så snäll lilla Mamma :)Ha en go Fredag!!

Katarina

sv: Både och. Jag hade problem med den. Touchen funkade inte helt och jag blev galen på menyerna. Ingen logik.

Ha nu en härlig fredag (och att jobba på fjäderholmarna låter helt ok!! Kanske inte en dag som denna)

Bella Davis - MODELL BLOGG

ja det ska jag göra :)
allt bra med dig idag ? kram :)

Vivi

Åh ska ni resa utomlands ? Vart ska ni ?
Hoppas du får en riktigt mysig helg !
Kram

☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Fin blogg du har! :] Är allt bra med dig idag?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress