LCHF Trollet

Bloggkärlek-Ewa
Madelein har infört bloggkärlek på lördagar, mycket bra initiativ!! Kolla allt om detta hos http://madelein.se/


http://www.mittlivsomsund.se/


Är en lchfkompis som har en jätte fin blogg om lchf träning och foto, kika in och säg hej=)
Ewa Svensson

hej igen!! det är väl ingen direkt panik med att anmäla sig :) jag fundera jag med. Tänk att det ska vara så svårt att bestämma sig?? Har velat hit och dit i 2 år nu :) kanske dax att hoppa på tåget....men det kostar en hel del. ha en skön tisdag. Har länkat din blogg på min hemsida nu :) /KRam

Emma Lannebrink

sv: Ja det är dom :)

Nej det har jag faktiskt inte gjort, mamma och pappa och många andra har föreslagit att jag ska göra det och se om det blir någon ändring. Men jag är lite osäker, för jag är ganska beroende i sånt som har socker i sig. Utan socker så blir jag sur, uppkäftig och aa dåligt humör helt enkelt. Men kanske ska testa det någon dag :D

kram!

Tommy

Sv: Skönt att höra!



Jobbet har gått lugnt för mig med, en natt till sen ledig förutom ett viktigt möte jag ska medverka i på torsdag!

Linda

Roligt stt läsa att ni har sol, du får skicka hit lite :) Grått här idag. Ska kika in på bloggarna du nämner om nu :)

emma

Hej! Allt bra? :)

Bella Davis - MODELL BLOGG

hallå där! har din tisdag varit bra än så länge? :)kram

Från vara den fula. Till den snygga.

Ja så det kan det ju vara.

Eleonore- Kokboksutmaningen!

Är så fint initiativ av Madelein det här med bloggkärlek, kul att du hängt på! :)

Haha ja visst är kafferep riktigt mysigt!

Nadja

Oki. =) Går du på bio ofta? =)

Jasmine

Svar: Tack för din kommentar. Jag hade en väldigt trevlig dag med min vän och fiket vi hamnade på var mysigt. Jag var dock blöt om fötterna när jag kom hem, men frös gjorde jag inte.

Kram

Nadja

Aha. =) Jag håller med dig. =) Skulle gått oftare om det inte hade varit så dyrt. =(

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress