LCHF Trollet

Trött tjej på väg till jobbet i nya Gant t...

mms_img64060 (MMS)

Trött tjej på väg till jobbet i nya Gant tröjan;-) Lätt svullen övermage efter två dagars soffläge med mums:-o. Ja ja nu blir det tre dagar 10-24 som motvikt! (glömde väga mej, får bli imorgon)

Eriiza

Nej, hon är ute från sjukhuset nu, så jag hoppas han

inte finner henne ute i den verkliga världen.

Ja, jag vet, men det är svårt när man försöker hela

tiden finna saker som kan domna hjärnan på en.

Eriiza

Min vän är ute från sjukhuset, men det skrev jag förut, tror jag.

Eriiza

Ansiktet bryter ut efter en mask jag hade, har hört att

det är så det egentligen skall vara för bästa resultat.

Jag har mer eller mindre anemi och förblöder inifrån, vi vet inte var, så det måste undersökas.

Ja, det kanske, men vill inte bli inlagd, det blir som ett

steg tillbaka..

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress